خانه / اخبار روز / آسیب به ماهیت ورزش پارکور با فعالیت در محیط غیرایمن

آسیب به ماهیت ورزش پارکور با فعالیت در محیط غیرایمن

هومن خدری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: چند روز پیش یکی از ورزشکاران اندیمشکی بدون رعایت استانداردها و در محیطی غیرایمن، اقدام به انجام حرکات آکروبات در رشته پارکور داشت که متاسفانه دچار آسیب شد. باید بگویم این ورزش‌ها باتوجه به جذابیت‌شان، نیاز به انجام در محیط ایمن و رعایت صد درصدی استانداردها دارند.

وی با بیان اینکه فعالیت در مکان غیرایمن به ماهیت ورزش پارکور آسیب وارد می‌کند، افزود: آسیب ورزشکاران پارکور در حین انجام حرکات در محیط غیرایمن و انتشار ویدئوهای آن‌ها باعث می‌شود که سایر علاقه‌مندان به رشته پارکور نیز به اشتباه حرکات مربوطه را انجام داده و دچار آسیب شوند. ضمن اینکه این کار باعث می‌شود که دید جامعه نسبت به این رشته ورزشی تحت تاثیر قرار بگیرد.

سرپرست هیات انجمن‌های ورزشی خوزستان گفت: بنابراین به ورزشکاران پارکور توصیه می‌شود که با انجام حرکات غیراستاندارد، سلامتی خود را به خطر نیاندازند. ضمن اینکه ما در هیات انجمن‌های ورزشی با رد فعالیت ورزشکاران در محیط غیرایمن، خواستار توجه علاقه‌مندان به نکات ایمنی و استانداردها هستیم تا با افزایش علاقه‌مندان به این رشته، در کشور نیز فعالیت خوبی را از ورزشکاران این رشته شاهد باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید