خانه / دسته‌بندی نشده / دستور ویژه شهردار تهران برای برخورد با هرگونه ایجاد آلودگی هوا

دستور ویژه شهردار تهران برای برخورد با هرگونه ایجاد آلودگی هوا



به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران دکتر صدرالدین علیپور در این باره اظهار کرد: در پی تشدید آلودگی هوای پایتخت شهرداری تهران اقدامات ویژه ای را در دستورکار خود قرار داده است.
وی افزود: برابر دستور دکتر نجفی شهردار تهران از امروز گشت های ویژه شهرداری با هرگونه ایجاد آلودگی هوا در پایتخت از جمله لاستیک سوزی، فعالیت های عمرانی و … در سطح شهر برخورد می کنند.
رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به ممنوعیت فروش آرم طرح ترافیک روزانه و هفتگی تا پایان هفته گفت: در عین حال ظرفیت مراکز معاینه فنی تهران نیز افزایش یافته و با هماهنگی صورت گرفته ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت نیز با صد درصد ظرفیت خدمات رسانی می کند.
وی خاطرنشان کرد: هرگونه فعالیت ساختمانی در پایتخت تا اطلاع ثانوی ممنوع است و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و ایجاد آلودگی هوا می توانند مراتب را به سامانه 137 شهرداری اطلاع دهند.
علیپور در عین حال از شهروندان خواست از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کرده و از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
کیفیت هوای تهران امروز – دوشنبه – در پنجمین روز متوالی، با شاخص 147 برای گروه های حساس، ناسالم است.
به گزارش ایرنا، براساس مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا، طرح زوج و فرد تا پایان هفته از در منازل اجرا می شود، ضمن اینکه فروش روزانه طرح ترافیک نیز تا آخر هفته ممنوع شده است.
تنظیم کننده: سید جواد آل داود**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید