خانه / اخبار روز / سند 100 ساله ورزش کرمانشاه تدوین می‌شود

سند 100 ساله ورزش کرمانشاه تدوین می‌شود

صابر رحیمی در حاشیه افتتاح خانه پیشکسوتان ورزش کرمانشاه که امروز(10 خرداد) برگزار شد، در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: زمستان سال گذشته در نشست مجمع خیرین ورزش یار استان که با حضور استاندار برگزارشد، استاندار خواهان احداث خانه پیشسکوتان ورزش استان شد.

وی تصریح کرد: باتوجه به دستور استاندار و نیز احترام به جایگاه پیشکسوتان ورزش استان خانه پیشکسوتان و بازنشستگان را در محل موزه ورزش راه اندازی کردیم تا به عنوان محلی برای حضور پیشکسوتان ورزش استان و رفع مشکلات آنها باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین این مکان همانند یک اتاق فکر خواهد بود که پیشکسوتان ورزشی استان می توانند در آن درخصوص موضوعات مختلف حوزه ورزش ایده و نظرات خود را اعلام کنند.  

این مسئول افزود: با در نظر گرفتن تاریخچه غنی ورزش استان طی یک قرن اخیر، با همکاری یکی از سمن ها که در حوزه کارهای پژوهشی فعال است، بدنبال تدوین سند 100 ساله ورزش استان هستیم.

وی با بیان اینکه نادر تقی زاده از پیشکسوتان نام آشنای ورزش مسئولیت خانه پیشکسوتان و تدوین سند 100 ساله ورزش استان را برعهده دارد، اعلام کرد:  ورزش کرمانشاه طی یک قرن اخیر پهلوانان و بزرگان زیادی را به چشم دیده که برخی از آنها هنوز گمنام هستند  و طی این مدت رویدادهای مهمی نیز در حوزه ورزش اتفاق افتاده که باید به همه معرفی  و این رویدادهای خوب بازگو شوند.

در ادامه نادر تقی زاده مسئول خانه پیشکسوتان استان نیز در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: این فضا به عنوان کانونی برای پیشکسوتان و بازنشستگان ورزش استان خواهد بود.

وی از اختصاص فضایی برای دفتر انجمن ورزشی نویسان استان هم در  محل موزه ورزش کرمانشاه خبر داد و خاطرنشان کرد: ظرف هفته آینده دفتر انجمن ورزشی نویسان استان نیز دراین محل راه اندازی می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید