خانه / آموش طراحي سايت / طراحی سایت بی مگ

طراحی سایت بی مگ

اگر موضوع پروژه طراحی وب سایت و یا طراحی پورتال دارید، شاید اولین گام بعد از این که موضوع سایت را مشخص کردید، این باشد که مشخص کنید می خواهید یک سایت پویا و داینامیک داشته باشید یا یک سایت ایستا. یکی از فاکتورهای مهم در طراحی سایت این است که چقدر زمان و  منابع مالی برای طراحی آن دارید. حتی اگر خودتان بخواهید دست به کار شوید و برون سپاری نکنید هزینه زمانی انواع سایت ها با هم فرق می کند.

روش های انجام موضوع پروژه طراحی سایت :

اگر بخواهید از قالب های اماده برای طراحی سایت خود استفاده کنید متحمل صرف زمان و هزینه کمتری خواهید شد. اما اگر بخواهید برنامه نویسی کنید مسلما هزینه بیشتری باید بپردازید. قالب های اماده یک سری آبجکت آماده دارند که با قرار دادن آن ها در صفحه، به سلیقه خودتان می توانید سایت خود را طراحی کنید. شاید قالب های آماده، کار طراحی شما را راحت تر کنند.

اما انعطاف و کیفیت آن ها در واقع کمتر از سایتی است که از طریق برنامه نویسی طراحی شده است. بعضی سایت های طراحی شده آن قدر خالی از انعطاف هستند که حتی کوچکترین عملیات سئو بر روی آن ها قابل اجرا نمی باشد. سایتی که می خواهید طراحی کنید باید با موضوع پروژه طراحی سایت شما هماهنگ باشد و در واقع بیانگر موضوع باشد.

اگر می خواهید برای یک کسب و کار سایتی طراحی کنید که این کسب وکار در زمینه کامپیوتر و آی تی است، مسلما کار شما سخت تر است. چرا که این شرکت ها، متخصصین طراحی سایت و سئو دارند و بهترین سایت ها را برای کسب و کار خود راه اندازی می کنند.

 

به صورت کلی برای راه اندازی سایت برای کسب و کارتان باید به این  نکته توجه کنید:

  • رقبای شما در این کسب و کار چه کسانی هستند؟
  • به طور اخص رقبای فضای مجازی شما چه کسانی هستند؟
  • هرچه رقبای شما در فضای مجازی قوی تر باشند،‌ کار شما سخت تر می شود.
  • اگر زمان کافی برای یادگیری طراحی سایت دارید می توانید از طراحی وبلاگ شروع کنید.
  • از قالب های وردپرس برای طراحی سایت استفاده کنید.
  • در گام بعد، از زبان برنامه نویسی html شروع کنید و سپس CSS را فراگیرید.
  • در مرحله بعد با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP قسمت هایی از سایت خود را پویا کنید.
  • قسمت هایی که نیاز به تغییر و به روز رسانی زیادی دارند را پویا کنید. مثلا قسمت های مربوط به کاربر از قبیل باکس مربوط به کامنت گذاشتن.

اگر موضوع پروژه طراحی سایت دارید

غیر از داشتن علم و تخصص باید مقداری از هنر و خلاقیت نیز بهره ببرید. وقتی یک کاربر روی آدرس سایت شما کلیک می کند و وارد سایت شما می شود، به محض دیدن ظاهر سایت، اگر از نظر بصری ارضا نشود و حس خوشایندی نداشته باشد، بدون خواندن مطالب از سایت خارج می شود.

هرچه UI بسایت تان بهتر باشد، شانس شما برای این که کاربر زمان بیشتری را در سایت سپری کند و محتوای سایت را مطالعه کند بیشتر است. عده ای از کاربران به صورت تصادفی هرزگاهی موضوعی را سرچ می کنند و وارد سایت های مربوطه می شوند.

اما عده ای از کاربران که در زمینه رشته و تخصص خود موضوعاتی را سرچ می کنند، معمولا به طور مرتب حول موضوعاتی خاص در اینترنت جستجو می کنند. این افراد چنانچه محتوای یک سایت را مفید بیابند

دفعات بعد نیز بدون توجه به رتبه آن سایت در گوگل و این که لینک و آدرس آن سایت در صفحه اول گوگل هست یا خیر، مستقیم به سراغ آن سایت می روند و موضوع خود را در آن سایت جستجو می کنند.

اگر کاربر با ورود به سایت با مطالبی دسته بندی شده، مفید روبرو شود احساس رضایت می کند. این احساس رضایت، دلیل برگشت دوباره کاربر به سایت است. به طور کلی موضوع پروژه طراحی سایت امری حساس اما جذاب است. اگر به دنبال یک شرکت طراحی سایت هستید، با ما تماس بگیرید.

با ادامه مبحث در وب سایت بی مگ همراه باشید

http://bimag.ir/%d9%85%d9%88%d8%b6%d9%88%d8%b9-%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/