خانه / دسته‌بندی نشده / اخبار 8 تا 8 پنجشنبه، چهارم آبان در آذربایجان غربی

اخبار 8 تا 8 پنجشنبه، چهارم آبان در آذربایجان غربی



** کشاورز زعفران کار اشنویه ای، الگویی برای اصلاح الگوی کشت در آذربایجان غربی
اصلاح الگوی کشت محصولات کشاورزی و کاشت محصولات کم آب بر همانند زعفران از سیاست های جهاد کشاورزی است و یک کشاورز زعفران کار اهل اشنویه طلایه دار و الگوی سایر کشاورزان آذربایجان غربی به شمار می رود.

** اعزام نخستین بانوی ملی پوش آذربایجان غربی به کلاس A مسابقات جهانی شمشیربازی
‘سکینه نوری’ نخستین بانوی ارومیه ای عضو تیم ملی شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران که مقام سوم انفرادی مسابقات شمشیربازی آزاد تایلند را به دست آورده بود برای نخستین بار در تاریخ ایران به مسابقات شمشیر بازی جهانی اعزام می شود.

** توزیع بیش از 400 میلیون لیتر فرآورده های نفتی در منطقه میاندوآب
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب گفت: در 6 ماه نخست سال جاری 434 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در منطقه میاندوآب توزیع شد.

** مروری بر شخصیت یکی از پیشگامان سپاه اشنویه
شهید یوسف ولی نژاد؛ اسوه صبر و ایثار
شهید یوسف ولی نژاد در میان دوستان و آشنایان اسوه صبر و ایثار بود؛ پاسداری که بردباری اش در برابر سختی ها و درگیری های کاری در فرازی از زندگینامه وی به نقل از همسرش، ‘ لطیفه آفتاب قره باغی’ با صراحت بیان شده است.

** فرهنگ زیست ‌محیطی، راهکـــاری در جهت دستیابی به توسعه پایدار
ماهنامه ندای قلم در جدیدترین شماره خود مقاله ای درباره فرهنگ زیست‌ محیطی به قلم ‘ امیر ستّاری راد ‘ و ‘ شقایق اللــه ‌وردی ‘ منتشر کرده است.

** ارتقای 20 رده ای دانشگاه آزاد آذربایجان غربی در فعالیت های ورزشی استان های کشور
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با تاکید بر اهمیت توسعه فعالیت های ورزشی در بین دانشجویان گفت: عملکرد موفق در حوزه ورزشی سبب شد تا رتبه ورزشی این دانشگاه در بین 33 واحد از رتبه بیست و هفتم به رتبه هفتم ارتقا یافت.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید