خانه / دسته‌بندی نشده / ارایه آموزش های فنی و حرفه ای به سربازان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح در هرمزگان

ارایه آموزش های فنی و حرفه ای به سربازان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح در هرمزگان



به گزارش ایرنا، گلزار نظری روز دوشنبه در نشستی در همین رابطه اظهار داشت: در گام نخست سربازان وظیفه منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور، آموزش های فنی و حرفه ای را دریافت می کنند.
وی بیان داشت: در همین راستا به زودی کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای سربازان وظیفه راه اندازی خواهد شد و در این طرح مقرر شده هر سرباز پس از پایان خدمت، علاوه بر کارت پایان خدمت، یک گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای نیز دریافت کند.
این مقام مسئول تصریح کرد: برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، طرح توانمند سازی سربازان وظیفه با هدف توسعه فرهنگ مهارت‌ آموزی، ایجاد اشتغال و تربیت نیروی کار ماهر و متخصص از جمله اولویت های مهم فنی و حرفه ای است.
وی خاطرنشان کرد: فراگیری آموزش های مهارتی نقشی مهم در آماده شدن سربازان برای ورود به بازار کار پس از اتمام خدمت مقدس سربازی ایفا می کند.
نظری با اشاره به نقش فنی و حرفه ‌ای در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: بهترین راهکار داشتن تولید و اشتغال پایدار تربیت نیروی ماهر موردنیاز بازار کار است و فنی و حرفه‌ای در این زمینه نقش ممتازی دارد و دوران سربازی نیز فرصت گرانبهایی برای بهره مندی از آموزش های فنی و حرفه ای است.
7198/ 7408
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشاردهنده: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید