خانه / دسته‌بندی نشده / استاندار: بوشهر نیازمند دانشگاهی پیشرفته است

استاندار: بوشهر نیازمند دانشگاهی پیشرفته است



به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در جشنواره بیست و پنج سالگی دانشگاه خلیج فارس افزود: در پیشرفت استان بوشهر راهی جز توجه به دانشگاه و منابع انسانی وجود ندارد و در این راستا دانشگاه بعنوان یک عامل مهم در توسعه نیروی انسانی متخصص و متعهد باید مورد حمایت ویژه باشد.
وی یادآورشد: دانشگاه خلیج فارس در 25 سال گذشته افتخارات بزرگی کسب کرده که این نقش آفرینی حمایت بیش از پیش مسئولان استان بوشهر و همچنین مسئولان وزارت علوم از این دانشگاه را ضرورت بخشیده است.
وی یادآورشد: دانشگاه در هر منطقه زمینه ساز توسعه و پیشرفت در ابعاد انسانی، جامعه و منطقه است و می‌تواند پیشران توسعه و آبادانی شود.
گراوند با بیان اینکه توسعه و پیشرفت جامعه بدون دستیابی به تکنولوژی و فناوری روز امکان پذیر نیست اظهارداشت: دانشگاه خلیج فارس بوشهر در این راستا گام بر می‌دارد و توسعه شتابان استان بوشهر را بیش از پیش فراهم می‌کند.
گراوند اظهارداشت: قرار گرفتن دانشگاه خلیج فارس در جمع یک درصد دانشگاه های برتر دنیا نشان از ظرفیت های علمی این دانشگاه است.
وی بیان کرد: در سال گذشته بیش از 120 ریال اعتبار به دانشگاه خلیج فارس اختصاص یافت که این مهم با هدف شتاب بخشی به روند پیشرفت این دانشگاه صورت گرفت.
استاندار بوشهر افزود: سرمایه گذاری 72 میلیارد دلاری وزارت نفت در استان بوشهر که با نرخ ارز امروز چیزی معادل 130 میلیارد دلار است این مهم نیاز توجه ویژه به استان و دانشگاه‌های آن را افزایش داده است.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید