خانه / اخبار روز / افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به ۷۲۳ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی ۲۴ ساعت گذشته یک هم استانی جان خود را از دست داد.

“دکتر پرویز یزدان‌پناه” افزود: هم اکنون ۲۶۳ بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که ۱۲۶ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۱۸ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی تصریح کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۵۱ هزار و ۶۲۴ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: از ۵۳۳ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ۴۸ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه بود، همچنین از ۱۷۹ نمونه رپید تست ۲۸ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های گچساران و کهگیلویه هستند.
دکتر یزدان پناه تاکید کرد: سیر صعودی بیماری با سرعت زیاد در حال پیشروی است و مردم باید رفتار اجتماعی آگاهانه و پیشگیرانه داشته باشند تا خدای ناکرده اتفاق جبران ناپذیری را شاهد نباشند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی بیان کرد: با توجه به سرعت تزریق مناسب واکسن در استان، لذا خواهشمند است که افراد بدون فراخوان به مراکز تزریق واکسن مراجعه ننمایند.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید