خانه / اخبار روز / امید نوروزی: تا المپیک دخالتی در تیم ملی ندارم/ تصمیمات مربیان اصولی باشد در توکیو موفق می شویم

امید نوروزی: تا المپیک دخالتی در تیم ملی ندارم/ تصمیمات مربیان اصولی باشد در توکیو موفق می شویم

امید نوروزی در گفتگو با ایسنا، درباره دریافت حکم مشاور عالی رییس فدراسیون کشتی از سوی علیرضا دبیر، اظهار کرد: دکتر دبیر و حمید سوریان به من لطف داشتند و از من خواستند به عنوان مشاور در خدمت فدراسیون کشتی باشم. دبیر و سوریان از دوستان بسیار خوب من و از مفاخر کشتی هستند. من هم به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ کشتی سعی می کنم با تمام توان در خدمت کشتی باشم و امیدوارم حضورم در فدراسیون کشتی مفید و پرثمر باشد. تمام تلاشم را می کنم تا پیشنهادات خوب و سازنده ای را در مباحث مختلف به مدیریت فدراسیون کشتی ارائه بدهم.

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک در رشته کشتی فرنگی، در پاسخ به این سوال که شرح وظایفش به عنوان مشاور عالی رییس فدراسیون کشتی، در چه حوزه هایی است، خاطرنشان کرد: وظیفه دارم اتفاقات و مشکلات موجود در بخش های مختلف مثل تیم های ملی، کشتی شهرستان ها، مربیان سازنده، برنامه های تمرینی، معیشت مربیان و کشتی گیران و …را بررسی کنم و ضمن انتقال آن به رییس فدراسیون، راهکارهای حل آن ها را به مدیریت فدراسیون کشتی در جلسات ارائه بدهم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است در مباحث فنی تیم ملی کشتی فرنگی نیز فعالیت کند یا خیر، گفت: محمد بنا بزرگ ماست و خودم را در جایگاهی نمی بینم که در کارهای استاد خودم دخالت کنم اما هر کمکی که از دستم بربیاید و اگر از من بخواهند حاضرم به تیم ملی داشته باشم. برای کادر فنی تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بهترین نتیجه ممکن در المپیک بدست بیاید. قطعا تا المپیک دخالتی در مباحث فنی تیم ملی ندارم و  هدف این است بیشتر در مباحث فنی مربوط به استان ها فعالیت کنم تا مشکلات و راهکارهای حل آن ها را به رییس فدراسیون انتقال بدهم.

نوروزی درباره پیش بینی اش از نتایج تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک توکیو، گفت: به هر حال ویروس کرونا ورزش ایران و جهان را تحت تاثیر قرار داده و کشتی هم از این قاعده مستثنی نیست. در این شرایط هر روز باید منتظر خبرهای عجیب باشیم تا جاییکه حتی ژاپنی ها نیز از برگزاری المپیک مطمئن نیستند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم شرایط به سمت ثبات برود و شاهد برگزاری المپیک باشیم. اگر در این چند ماه باقیمانده کشتی گیران با تمام قدرت تمرین کنند و تمرینات اصولی داشته باشند و کادر فنی نیز تصمیمات خوبی بگیرند قطعا شاهد موفقیت کشتی فرنگی ایران در المپیک توکیو خواهیم بود. امیدوارم با تلاش کشتی گیران و کادر فنی بهترین نتیجه برای کشتی آزاد و فرنگی ایران رقم بخورد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید