خانه / دسته‌بندی نشده / انتخاب پژوهشگر ایرانی برای داوری مقالات معتبر خارجی

انتخاب پژوهشگر ایرانی برای داوری مقالات معتبر خارجی



وحید بیگ زاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه در فروردین 1392 (مارس 2013) برای داوری نشریه معتبر ‘مدیریت و تبادل انرژی ( Energy Conversion and Management) از سوی انتشارات الزویر (Elsevier) گزینش شده بودم، گفت: در آذر ماه امسال نیز برای داوری نشریه معتبر ‘انرژی خورشیدی’ ( Energy Solar ) از سوی انتشارات الزویر انتخاب شدم.
وی در مورد علت و نحوه انتخابش برای داوری مقالات خارجی گفت: سابقه داوری در نشریات بین‌المللی و داوری دقیق در مجله معتبر علمی و نیز سابقه پژوهشی در زمینه انرژی و سیستم‌های انرژی، دلیل اصلی انتخابم برای داوری است.
وحید بیگ زاده متولد سال 1365 دانشجوی دکترای مکانیک گرایش تبدیل انرژی در دانشگاه ارومیه است که تاکنون داوری مقالات علمی در مجلات داخلی را نیز بر عهده داشته است.
وی همچنین عضو انجمن نفت ایران و انجمن مدیریت پروژه ایران بوده و نیز سابقه تدریس دروس انتقال حرارت و ترمودینامیک و نیز انجام کارهای پژوهشی را دارد.
انتشارات ‘الزویر’ یکی از بزرگ ترین ناشران مطبوعات علمی و پزشکی جهان در آمستردام هلند است که یک مرجع دادگان اینترنتی به نام اسکوپوس را نیز ارائه کرده است.
خبرنگار: نعمت مرادپور ** انتشار: پرویز انصاری
6132/3071



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید