خانه / وبلاگ / انجام ۳۸۶۰۰ مشاوره تلفنی با خط ۱۴۸۰ از سوی اداره بهزیستی مازندران

انجام ۳۸۶۰۰ مشاوره تلفنی با خط ۱۴۸۰ از سوی اداره بهزیستی مازندران

جمال باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مشاوره‌ها توسط تیم تخصصی و آگاه به دانش روز ارائه می‌شود، اظهار کرد:  در این فرآیند مشاور کمک می‌کند تا تماس گیرنده نیازهای خود را مشخص نموده و راه حلی برای مسایل خود بیابد و توانایی تصمیم‌گیری در وی تسهیل شود.
 وی با اشاره به اینکه مشاوره تلفنی از طریق خطوط ۱۴۸۰ از ۸ صبح تا ۸ شب انجام می‌شود، تصریح کرد: ارائه خدمات مشاوره در حوزه‌های مختلف خانواده، ازدواج، طلاق، تربیت کودکان، ارتقاء بینش و آگاهی فردی و اجتماعی،  رفع یا کاهش مسائل و مشکلات فردی و بین فردی خانواده، تقویت مهارت‌های زندگی و مهارت‌های بین فردی، کاهش آسیب‌های فردی و خانوادگی، ارتقاء سطح سلامت روان فردی، کاهش مسائل و مشکلات خانوادگی و بین فردی مواردی‌ست که در آن مشاوران و روانشناسان بهزیستی به ارائه خدمت می‌پردازند.
سرپرست بهزیستی مازندران با اشاره به استقبال مردم استان از  مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ خاطرنشان کرد: کلیه تماس‌ها از سراسر استان با تلفن ۱۴۸۰ به مرکز مازندران وصل شده و مشاوره به راحتی انجام می‌شود.
باقری با اشاره به تعداد ۳۸۶۰۰ تماس گیرنده در ۶ ماه نخست سال جاری بر رعایت کرامت انسانی و حفظ اسرار خانوادگی در این حوزه تاکید کرد و افزود: افزایش تماس گیرندگان با خط تلفن ۱۴۸۰ به جهت ناشناس بودن مشاوران و تماس گیرندگان با خطوط مشاوره گویای اعتماد مردم به بهزیستی و کارآمدی این نوع خدمت است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید