خانه / اخبار روز / اهدای ۱۴۶ قلم تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

اهدای ۱۴۶ قلم تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

به گزارش ایسنا، این اقلام شامل کپسول اکسیژن، دستگاه ضد عفونی کننده uv، تب سنج لیزری، پالس اکسی متر و… است که ۳۵۰ میلیون تومان ارزش ریالی دارد.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خراسان شمالی در این آیین گفت: این اقلام از محل اعتبارات وجه التزام بانک تهیه و به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اهدا شده است.

علی خیاطی افرود: این نخستین بار در کشور است که با اختصاص بودجه‌ای از محل دیرکرد اقساط جریمه در زمینه پیشگیری درمان و کنترل بیماری کووید ۱۹ در طرح شهید سلیمانی با وزارت بهداشت، همکاری می‌شود.

وی با تقدیر از زحمات کادر بهداشت و درمان و سایر مجموعه‌های دست اندرکار طرح شهید سلیمانی افزود: کارکنان بانک نیز به عنوان بازوان اصلی سیستم مالی در کشور، در صف نخست مواجهه با بیماری کرونا قرار دارند و حدود ۸۵ درصد این همکاران در استان به کرونا مبتلا شده‌اند.

سید احمد هاشمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این آیین با تقدیر از اقدامات خیر خواهانه با هدف کمک به سیستم درمان برای مقابله با بیماری کرونا، ابراز امیدواری کرد تا این قبیل تلاش‌ها توسط گروه‌های مختلف جامعه و خیران سلامت ادامه دار باشد تا خدمات بهتری به بیماران ارائه شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید