خانه / دسته‌بندی نشده / ایجاد 3 هزار موقعیت شغلی در اولین نمایشگاه کار ایران

ایجاد 3 هزار موقعیت شغلی در اولین نمایشگاه کار ایران



به گزارش روز شنبه گروه علمی ایرنا از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف «اولین نمایشگاه کار ایران» را با بهره گیری از 8 دوره تجربه موفق برگزاری در سطح دانشگاه، طی روزهای 3 الی 5 اسفندماه سال جاری در محل همایش های بوستان گفتگو برگزار خواهد کرد.
این نمایشگاه با حضور بیش از 200 شرکت، امکان ایجاد سه هزار شغل را برای فارغ التحصیلان رشته های فنی و مهندسی، مدیریت و حسابداری فراهم خواهد آورد.
بنا بر این گزارش، نمایشگاه کار رویدادی است که همه ساله با هدف ایجاد بستری برای تقابل مستقیم کارفرمایان و کارجویان و در بسیاری از نقاط جهان برگزار می شود. در ایران نیز نمایشگاه کار از سال 1390 با تلاش دانشگاه صنعتی شریف در حال برگزاری است و تا کنون طی 8 دوره، عملکردی موفق و جریانی پر استقبال از سوی کارفرمایان و کارجویان در نظر گرفته شده است.
با توجه به اقبال کم سابقه مراجعان و پس از برگزاری 8 دوره موفق این نمایشگاه در سطح دانشگاه، امسال نمایشگاه کار برای اولین بار در سطح ملی برگزار خواهد شد.
هدف از برگزاری این نمایشگاه شکل گیری فرصتی است که در بسیاری موارد حلقه گمشده ای برای سازمان ها یا متقاضیان کار محسوب می شود.
کارفرمایان می توانند از این مجال برای جذب نیروهای مستعد و مناسب بهره ببرند و کارجویان نیز با به کارگیری اصولی خاص شغل متناسب با توانمندی و استعدادهای خود را بیابند.
علاقمندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات در خصوص این رویداد ملی به آدرس http://iranjobfair.ir مراجعه کنند.
علمی**9157**1440
تنظیم: منصوره شوشتری**گلشن
برای اطلاع از اخبار متنوع علمی و فناوری، با کانال علمی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
irnaelm@
https://telegram.me



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید