خانه / دسته‌بندی نشده / تعطیلی مراکز آموزش و پرورش در روز پنجشنبه در تهران

تعطیلی مراکز آموزش و پرورش در روز پنجشنبه در تهران



امین افتخار چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این تصمیم بر اساس هماهنگی اعضای کارگروه کمیته اضطرار آلودگی هوا، اتخاذ شده است.
وی تصریح کرد: خبری که به نقل از اداره کل محیط زیست استان تهران مبنی بر تعطیلی ادارات در روز پنجشنبه در برخی سایت ها و شبکه های مجازی، منتشر شده صحت ندارد.
افتخار همچنین گفت: با وجود پیش بینی وزش باد ملایم برای روز پنجشنبه، احتمال می رود که شرایط ناسالم هوا در روز پنجشنبه ادامه یابد.
بر اساس این گزارش، در پی افزایش میزان آلایندگی هوا مدارس ابتدایی از یکشنبه در استان تهران و مدارس تمامی مقاطع تحصیلی از دوشنبه (به غیرازشهرستان های دماوند،پردیس وفیروزکوه) تعطیل شدند.
امروز نیز میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون هوای شهر تهران بر روی عدد 160 قرار گرفته و ناسالم برای همه گروه ها (قرمز) است.
براساس مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا، طرح زوج و فرد امروز – چهارشنبه- از در منازل اجرا می شود، ضمن اینکه فروش روزانه طرح ترافیک نیز تا پایان هفته ممنوع شده است.
ممنوعیت تردد کامیون ها ، فعالیت معادن شن و ماسه، بتن و آسفالت تا پایان هفته جاری نیز از دیگر مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: نادره وائلی زاده انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/ 9754 / 1539



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید