خانه / دسته‌بندی نشده / تور پاتایا

تور پاتایا

تور پاتایا

کشور تایلند، بی تردید یکی از بهترین مقاصد توریستی ایرانیان در فصل نوروز می باشد و به جرات می توان گفت در این بین پاتایا از توریستی ترین شهرهای تایلند در فصل نوروز می باشد که و هر ساله افراد زیادی تور پاتایا را برای سفر خارجی خود انتخاب می کنند. شاید تعداد و تنوع زیاد تورهای پاتایا توسط آژانس های مسافرتی باعث سردرگمی شما شود. در این جا بهترین آفرهای تور پاتایا جمع آوری می شود و مقایسه و انتخاب تور را برای شما ممکن خواهد کرد. با مراجعه به صفحه هر کدام از تورها می توانید اطلاعات دقیق پرواز، هتل و اقامت آن را ببینید و با سایرین مقایسه کنید. جهت اطلاع از قیمت و خرید تور پاتایا و دریافت طلاعات تکمیلی کافی است باما تماس بگیرید

تور پاتایا
تور پاتایا

آب و هوای پاتایا از نوع گرم و استوایی است. در تابستان ها میزان بارش در پاتایا، بیشتر از زمستان است. متوسط دمای پاتایا حدود 28.3 درجه سانتی گراد است. میانگین میزان بارش سالانه پاتایا نیز 1240 میلی متر می باشد. خشک ترین ماه پاتایا، ماه دسامبر با بارش میانگین 12 میلی متر در ماه می باشد. بیشترین میزان بارش متعلق به ماه اکتبر است که به طور میانگین 255 میلی متر می باشد. گرمترین ماه پاتایا، ماه آوریل  است. هوا در آوریل به طور میانگین 30.2 سانتیگراد می باشد. سرد ترین ماه پاتایا، ماه دسامبر با متوسط دمای 26.5 درجه سانتی گراد می باشد.

تور پاتایا
تور پاتایا

بهترین فصل سفر به پاتایا، فصل پاییز و زمستان می باشد. بطور کلی آب و هوای پاتایا در فصل پاییز و زمستان بسیار مطبوع است و بیشتر گردشگران این فصل را برای سفر به پاتایا انتخاب می کنند و به نوعی تور پاتایا و تور تایلند در این فصل ها طرفداران بیشتری دارد.

 

تور تایلند لحظه آخری