خانه / دسته‌بندی نشده / ثبت نام 45 کارآفرین ایلامی در جشنواره کارآفرینان برتر

ثبت نام 45 کارآفرین ایلامی در جشنواره کارآفرینان برتر



شکراله شیرخانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ثبت نام از متقاضیان دوازدهمین جشنواره استانی همزمان با سراسر کشور یازدهم شهریور در ایلام آغاز شد که با توجه به مهلت یک ماهه و تمدید آن تا پایان مهرماه گذشته در مجموع 45 فعال اقتصادی در شهرستان های استان با ثبت نام در این سامانه آمادگی خود را برای حضور در این رویداد استانی اعلام کردند.
وی افزود: دوازدهمین جشنواره امتنان از کار آفرینان برتر در راستای شناسایی کارآفرینان خلاق و نوآور و تجلیل از آنها به منظور اشاعه فرهنگ کارآفرینی برگزار می شود.
شیرخانی گفت: زمان ویرایش و تکمیل مشخصات و مستندات افراد ثبت نام شده در این جشنواره تا دوازدهم ماه جاری خواهد بود.
وی تاکید کرد: کارآفرینان نقش موثری در اشتغال و توسعه کشور دارند و شناسایی و معرفی آنان، استفاده از توانمندی و تجارب این قشر برای پیشرفت، توسعه و بهبود بیشتر فضای کسب و کار امری ضروری است.
وی یادآور شد: جشنواره کارآفرینان برتر هر سال به منظور توسعه فرهنگ کارآفرینی، معرفی و شناسایی کارآفرینان برتر، ایجاد انگیزه در جوانان برای حرکت در مسیر کارآفرینی و بهره گیری از تجارب فعالان این بخش برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، استان ایلام دارای سه هزار و 285 تعاونی ثبت شده است که از این میزان یک هزار و 461 فعال است، اگر از ظرفیت سه هزار و 280 تعاونی در استان ایلام استفاده شود زمینه اشتغال 23 هزار شهروند در استان ایلام فراهم می شود.
همچنین ٣5 درصد تعاونی ها نیز با مدیریت بانوان در حال فعالیت هستند که این ظرفیت نشان از حضور اثربخش و اشتغال بانوان در استان ایلام دارد.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7180/6119



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید