خانه / اخبار روز / خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته یک فوتی کرونا داشته است

خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته یک فوتی کرونا داشته است

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت شیوع کرونا در خوزستان خوب است و در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوت ناشی از کرونا در خوزستان داشته‌ایم.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در اهواز تنها در بیمارستان رازی افزود: در حال حاضر بیمارستان رازی در دو فاز قرمز و سبز در حال فعالیت است و خدمات غیرکرونایی نیز در بخش‌های دیگر از جمله بخش زنان و زایمان، نوزادان و مسمومیت‌ها درحال انجام است.

ابول‌نژادیان بیان کرد: تداوم این وضعیت منوط به همکاری و همراهی مردم است و باید از حضور در تجمعات پرهیز شود. در شرایط زرد، برگزاری تجمع بیش از ۳۰ نفر، خلاف مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اکنون همه شهرهای استان خوزستان در وضعیت زرد قرار دارند و گروه‌های شغلی ۱، ۲ و ۳ فعال هستند.

وی تصریح کرد: زمانی که می‌گوییم شرایط استان بهتر شده است برخی از مردم فکر می‌کنند کرونا تمام شده است در حالی که تا زمانی که حتی یک نفر آلوده باشد، هر آن احتمال شعله‌ور شدن بیماری وجود دارد.

ابول‌نژادیان بیان کرد: طبق ارزیابی میدانی که در روزهای گذشته در استان خوزستان انجام شده، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای خوزستان نسبت به هفته‌های گذشته کاهش یافته است.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: در تلاش هستیم که از ورود افراد بیمار به ادارات، فروشگاه‌ها، فرودگاه‌ها و سایر اماکن بزرگ جلوگیری کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید