خانه / دسته‌بندی نشده / دانش آموزان اردکان در آزمون بهبود عملکرد رتبه اول استان را کسب کردند

دانش آموزان اردکان در آزمون بهبود عملکرد رتبه اول استان را کسب کردند



حمید ادبی، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دانش آموزان متوسطه اول به غیر از دانش آموزان مدارس تیزهوشان در این آزمون شرکت کردند .
وی اضافه کرد :دانش آموزان پایه هفتم، هزار و 210 نفر، پایه هشتم، هزار و 135نفر و پایه نهم هزار و 30 نفر در آزمون یاد شده شرکت کردند .
این مسئول در مدیریت آموزش و پرورش اردکان یادآور شد: بهترین نتایج دروس در پایه هفتم، عربی و اجتماعی، پایه هشتم، قرآن ، پیام های آسمانی ،زبان انگلیسی و در پایه نهم قرآن ، پیام های آسمانی، عربی و اجتماعی بود.
وی اظهار کرد : برگزاری این آزمون ها، سه دسته فعالیت را شامل می شود؛ یکی فعالیت های قبل از آزمون ، دوم، حین آزمون و سوم پس از آزمون است که مهمترین فعالیت هاست ، سال های گذشته فعالیت های پس از آزمون خیلی جدی گرفته می شد.
وی بیان کرد: امسال به فعالیت های قبل از آزمون بیشتر توجه شد که نتیجه این اتفاق بی نظیر ، کسب رتبه اول بود .
ادبی اظهار کرد : این موفقیت ها حاصل برنامه ریزی مدیران و کادر اجرایی مدارس ، پشتکار اولیا و تلاش و کوشش دانش آموزان است .
معاون آموزش و پرورش اردکان تصریح کرد: نکته ای که بسیار مهم است، صیانت و نگهداری این موفقیت است.
ادبی یادآور شد: آزمون پیشرفت تحصیلی در واقع شناسایی نقاط ضعف و قوت دانش آموزان است یعنی دانش آموزان خود را بشناسند و استان نیز نگاه جدی در شناسایی نقاط ضعف و قوت دانش آموزان شهرستان ها و نواحی مناطق دارد.
در سال تحصیلی 97- 96 حدود 17 هزار دانش آموز در اردکان مشغول به تحصیل هستند.
این شهرستان 98 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع است.
7544/ 2047 خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: عباسقلی اشکورجیری



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید