خانه / اخبار روز / دستگیری دو سارق موبایل قاپ حرفه ای در باغ فیض

دستگیری دو سارق موبایل قاپ حرفه ای در باغ فیض

به گزارش ایسنا، سرهنگ ضرغام آذین درباره جزییات این دستگیری گفت: مأموران گشت انتظامی کلانتری باغ فیض، دو مرد موتورسیکلت سوار را در حین سرقت گوشی موبایل مشاهده کردند. 

وی ادامه داد: بر همین اساس ماموران بلافاصله برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند. سارقان پس از مشاهده ماموران از محل متواری شدند و در همین حین ماموران گشت کلانتری نیز آن ها را تعقیب و برای آن ها دستور ایست صادر کردند؛ اما سارقان به دستور ایست پلیس توجه نکرده و به مسیر خود ادامه دادند. 

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: پس از تعقیب و گریز طولانی در محله باغ فیض، سارقان با خیابانی شلوغ مواجه شده و این بار برای فرار به ماموران حمله کردند. 

سرهنگ آذین اظهار کرد: طی درگیری میان سارقان با ماموران، ترک نشین موتورسیکلت با ضربات سرنیزه مامور پلیس را از ناحیه دست، شکم و پا مورد هدف قرار می دهد اما در ادامه ماموران پلیس با استفاده از فنون رزمی دو زورگیر را زمین گیر و دستگیر می کنند. 

وی تصریح کرد: پس از انتقال متهمان به کلانتری باغ فیض سارقان حرفه ای در بازجویی ها به سرقت و ضرب و شتم مامور پلیس اعتراف کردند. 

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان گفت: مامور پلیس که در این عملیات به شدت آسیب و زخمی شده برای درمان به بیمارستان منتقل شده و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید