خانه / اخبار روز / شهرک گلخانه ای امان آباد نیازمند مجتمع بسته بندی است

شهرک گلخانه ای امان آباد نیازمند مجتمع بسته بندی است

سید علی آقازاده امروز سه شنبه در جریان بازدید از گلخانه های امان آباد اراک و بررسی مشکلات این مجتمع ها بیان کرد: از اردیبهشت سال ۹۷ تاکنون پیشرفت ‍های خوبی در این شهرک انجام گرفته و با توجه به اینکه آب عامل توسعه و قلب تپنده این منطقه است، خوشخبتانه مشکل آب این منطقه نیز رفع شده است.

وی با اشاره به رونق تولید در این حوزه اظهار کرد: بانک کشاورزی، شرکت آب منطقه ای و سازمان جهاد کشاروزی در استان مرکزی و شهرستان اراک تلاش زیادی داشته اند که نباید این تلاش ها نادیده گرفته شود. معوقات بانکی تا حد زیادی در حال برطرف شدن است، اما کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش و مشکلات برق، قابل پیگیری است.

آقازاده تصریح کرد: امان آباد یک شهرک خصوصی است و مسلما اداره برق نمی تواند اقدام به برق کشی آن کند، باید موضوع روشنایی شهرک دنبال شود، اما کوتاهی در این رابطه  صورت نگرفته است و اگر قوانین اصلاح شده و به روز بودند این مشکلات امروز وجود نداشت.

وی با بیان اینکه برخی از قوانین در هم پیچیده شده است، گفت: مسلما ما خواهان رفع مشکلات هستیم و در حوزه اختیارات اقدام می کنیم و در این راستا با هم افزایی مشکلات رفع شده و چرخ تولید نسبت به سال گذشته راحت تر به چرخش درآمده است.

استاندار مرکزی آسفالت شهرک را یکی از اقدامات لازم دانست و افزود: وظیفه ما حمایت و رونق تولید است و هرچه در این شهرک تولید افزایش داشته باشد استان بیشتر منتفع می شود و اشتغالزایی و صادرات افزایش می یابد. به هیچ عنوان  به این بخش کم توجهی نخواهد شد.

آقازاده با تاکید بر اینکه این بازدید برای رفع مشکلات است، تصریح کرد: یکی از معضلات و ضعف های بزرگ در این شهرک نبود مجموعه سورتیگ و بسته بندی است. باید در این حوزه سرمایه گذاری خصوصی صورت گیرد و مرکزی برای پایانه صادراتی ایجاد شود که قطعا حمایت های لازم را از این اقدام خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید