خانه / اخبار روز / عراق، آمادگی پذیرش زائران اربعین را ندارد / مرزهای چهارگانه کاملا بسته است

عراق، آمادگی پذیرش زائران اربعین را ندارد / مرزهای چهارگانه کاملا بسته است

سردار “قاسم رضایی” امروز (۲۹ شهریورماه) در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه و دیدار با مرزبانان، با بیان اینکه مرزبانان ادامه‌دهنده راه رزمندگان دفاع مقدس هستند، گفت: روحیه دفاع مقدسی در مرزبانان جاری است و آنها باوقار و اقتدار، مرزها را کنترل می‌کنند و در حال حاضر در بهترین شرایط امنیتی در مرزها به سر می‌بریم.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به روابط حسنه مرزی میان ایران و عراق، تصریح کرد: روابط خوبی با کشور عراق داریم و مرزنشینان نیز همکاری مطلوبی با مرزبانان دارند.

سردار رضایی تاکید کرد: بنا بر اعلام کشور عراق، مرزهای این کشور برای همایش اربعین بسته است و از زائران و عاشقان ابا عبدالله الحسین(ع) درخواست داریم با توجه به مصوبات ستاد کرونا، همکاری لازم را داشته و به مرزها مراجعه نکنند.

جانشین فرمانده ناجا با اعلام اینکه مرزهای چهارگانه کاملا بسته است و هیچگونه ترددی انجام نمی شود، تصریح کرد: سلامت مردم به ویژه زائران برای ما بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه بین‌الحرمین بین ایران اسلامی تا کربلا بوده اما ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده، موجب شد که برگزاری این کنگره عظیم متوقف شود، افزود: همچنین دوستان ما در عراق آمادگی پذیرش زائران را ندارند و آنها را نمی‌پذیرند.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه استان خوزستان، جای اراذل و اوباش‌گری نیست، تصریح کرد: خبرهای مبنی بر سرقت را همکاران ما به جد دنبال می‌کنند، همچنین در بحث مقابله با اراذل و اوباش، قاچاقچیان سلاح و کسانی که درصدد برهم زدن نظم عمومی هستند، قاطعانه برخورد می‌کنیم.

سردار رضایی به شهروندان توصیه کرد که به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اخبار موثق را از طریق رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی دریافت کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید