خانه / دسته‌بندی نشده / فعالیت های ورزشی مدارس تهران فردا در فضای باز ممنوع است

فعالیت های ورزشی مدارس تهران فردا در فضای باز ممنوع است



به گزارش عصر دوشنبه ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، علیرضا راه پیما اظهار کرد: به دلیل سکون نسبی هوا و کاهش کیفیت هوا، به استناد شیوه نامه اجرایی وضعیت اضطرار آلودگی هوای تهران و با اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران برنامه های ورزشی و فعالیت های بدنی دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی روز سه شنبه (14 آذرماه) در فضای باز ممنوع است.
راه پیما گفت: مدارس موظف هستند که از انجام برنامه های ورزشی و قراردادن دانش آموزان در فضای باز جلوگیری کنند.
به گزارش ایرنا، اداره کل محیط زیست استان تهران امروز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا و وقوع وارونگی دما، امروز و فردا(سه شنبه) با انباشت آلاینده‌های جوی در بیشتر مناطق شهر تهران مواجه خواهیم بود و کیفیت هوا در ساعات پرترافیک ناسالم خواهد شد.
همچنین در این اطلاعیه به افراد مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی، کودکان و سالمندان توصیه شده که در این مدت از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کرده و سایر افراد نیز با کاهش فعالیت‌های طولانی مدت در فضای باز از انجام فعالیت های ورزشی خودداری کنند.
میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون هوای شهر تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 امروز بر روی عدد 118 قرار گرفته و برای گروه های حساس ناسالم است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تنظیم کننده: معصومه جوان معبودی**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7245//1348



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید