خانه / دسته‌بندی نشده / معاون وزیر علوم:بودجه 80 هزار میلیارد ریالی وزارت علوم نیازمند افزایش است

معاون وزیر علوم:بودجه 80 هزار میلیارد ریالی وزارت علوم نیازمند افزایش است



به گزارش ایرنا، مجتبی شریعتی روز پنجشنبه درحاشیه افتتاح آزمایشگاه مرکزی دانشگاه خلیج فارس بوشهر درجمع خبرنگاران افزود:مراکز آموزش عالی از پشتیبانی لازم و اعتبارات مالی مطلوبی برخوردار نیستند این درحالی است که ظرفیت مراکز آموزش عالی بسیار بالا است.
وی ادامه داد:پیشرفت‌های علمی در ایران با هزینه بسیار کم محقق می‌شود که این امر ایجاب کرده در یک ارزیابی تطبیقی و مقایسه ‌ای نسبت به کشورهای پیشرفته به حوزه آموزش عالی کشور توجه ویژه شود.
شریعتی گفت: برای اعتلای بیش از پیش دانشگاه‌ها دستگاه‌های مختلف باید با هماهنگی خود زمینه توسعه فعالیت های آن را فراهم کنند.
معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: نباید احساس عدم هماهنگی در عرصه‌های مختلف در این وزارتخانه و مراکز آموزش عالی وجود داشته باشد بلکه باید میدان اعتلای دانشگاه‌ها فراهم شود که این یک کمک بزرگ به جامعه دانشگاهی کشور است.
شریعتی گفت:آزمایشگاه مرکزی دانشگاه خلیج فارس بوشهر از نظر برخورداری از تجهیزات و امکانات یکی از آزمایشگاه‌های بی‌نظیر در کشور است که این مهم در سایه حمایت های مطلوب وزارت نفت شکل گرفته است.
وی افزود: افتتاح این مرکز آزمایشگاهی پیشرفته و مدرن بخش قابل توجهی از نیازهای آزمایشگاهی دانشگاه خلیج فارس را برطرف می کند.
معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای شرکت در جشن 25سالگی دانشگاه خلیج فارس و افتتاح چند طرح به استان بوشهر سفر کرده است.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید