خانه / اخبار روز / نهضت نرم‌افزاری نوید بخش ابتکارات زیادی از طرف جوانان خلاق است

نهضت نرم‌افزاری نوید بخش ابتکارات زیادی از طرف جوانان خلاق است

سردار «جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای  فضای مجازی استان که با همکاری سپاه امیرالمومنین(ع) ، جهاددانشگاهی و ورزش و جوانان استان ایلام که که در مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی، برگزار شد، اظهار کرد: وقتی به حوزه علم ودانش می رسیم باید بدانیم چه مسیری را طی کردیم که نمونه آن موشک های بالستیک هستند که با دقت به هدف اصابت می کنند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های صورت گرفته در صنعت دفاعی  گفت:امروز می توانیم بالای 2هزار کیلومتر را با موشک های بالستیک هدف گذازی کنیم وآمریکایی ها می دانند که پایگاهایشان  در منطقه ودوردست ها در هدف ما هستند .

شاکرمی افزود:تمام مخالفت دشمن در همه عرصه ها با نهضت نرم‌افزای است که در کشور ما شکل گرفته که بخش نظامی آن با نگاه انقلاب همراه بود مانند طهرانی مقدم ها که با کمترین امکانات بهترین نتایج را رقم زدند .

وی افزود:در زمان های گذشته اروپایی ها از پیشرفت قابل توجهی در حوزه های مختلف برخوردار نبودنداما با تلاشهایی که صورت دادند  کم کم زمینه پیشرفت خود را فراهم کردند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با تاکید بر اینکه آهنگ پیشرفت هم بعد از انقلاب درایران اسلامی به راه افتاد، خاطرنشان کرد:ما باید به فهم مشترک برای استفاده از منابع برسیم وجزیره ای عمل نکنیم زیرا هدف یکی است.

وی عنوان کرد:امام خمینی (ره) دارای سبک تربیتی خاصی بودند که در این مکتب  با آغاز انقلاب اسلامی جوانان را پرورش داده وانسان های بزرگی را تحویل داده که نمونه آن شهید باقری بود که می شود فاتح عملیات بیت المقدس وامروزدیدگاه وی در مراکز دانشگاهی  تدریس می شود ودیگری حاج قاسم بود که از محرومترین نقاط کشور دراستان کرمان به فرمانده دلاورجهان اسلام تبدیل شد.

سردار شاکرمی. با اشاره به خصایص سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی  عنوان کرد:هنوز ناگفته های زیادی از زندگی حاج قاسم مانده که باید برای مردم تبیین شود که از نمونه های آن اینکه حاج قاسم یک فرد میدانی بود که همیشه آتش به اختیار بود.

وی با اشاره به فتح الفتوح رهبر انقلاب گفت:فتح الفتوحی که رهبر انقلاب اشاره کردند به این معنی است جوانان وارد صحنه شوند ودرعرصه های مختلف به خصوص فرهنگی فعالیت کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام  در ادامه گفت:دراستان ایلام خلا بین سواد رسانه ای تا بهره برداری ها فاصله وجود دارد.

سردار شاکرمی یادآور شد:شبکه شمسا با حضور گردان های فضای مجازی در استان ایلام تشکیل شده که بیشترازاین باید باهم مرتبط باشند تا بتوانند حرفی برای گفتن داشته باشند که میزان اثرگذاری در فضای مجازی به میزان حضور ما است.

وی با اشاره به باید ها ونباید های فضای مجازی گفت:باید ها ونباید های فضای مجازی همانند فضای واقعی است که این نیازمند مدیریت است که امروز بچه های بسیج وجوانان در فضای در فضای مجازی هستند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام  تصریح کرد:می ‌توان با ظرفیت های مختلفی که وجود دارد فضایی ایجاد کنیم برای پیشتازی در عرصه های انقلاب اسلامی و اگر به خارج نگاه داشته باشیم نمی توانیم به پیشرفت های امروزه برسیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید