خانه / دسته‌بندی نشده / ‘نه’ به لیوان یک بار مصرف

‘نه’ به لیوان یک بار مصرف



به گزارش روز شنبه ایرنا از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دکتر’ نجم السادات موسوی’ عضو هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و از اساتید ابداع کننده دوره های آموزشی زیست محیطی برای دانشجویان دانشگاه ها، درباره این کمپین دانشجویی گفت: این جنبش ها که اولین آن با استفاده نکردن از لیوان یک بار مصرف شکل گرفته، با هدف فرهنگ سازی زیست محیطی و توجه بیش از پیش به حفاظت از محیط زیست اطرافمان برگزار می شود.
وی افزود: دانشجویان در راستای این کمپین ، امروز (18 آذرماه) با لیوان های شخصی و یک شکل برای صرف ناهار در سلف دانشگاه حاضر می شوند و این حرکت در روزهای بعد نیز تکرار خواهد شد تا پیام ‘ توجه به محیط زیست با ترویج فرهنگ استفاده نکردن از ظروف یکبار مصرف’ را در جامعه انعکاس دهند.
موسوی یادآوری کرد: دانشجویان شرکت کننده در این کمپین، بنر و پوستر کاغذی برای تبلیغات این کمپین استفاده نکردند، بلکه با گذاشتن لیوان های مصرف شده در کیسه های زباله و نصب پیام این کمپین روی آنها، در گوشه و کنار دانشگاه، از تمامی دانشجویان و دیگران دعوت کردند تا در این کمپین مشارکت داشته باشند.
وی ابراز امیدواری کرد که استادان و کارکنان دانشگاه نیز در این حرکت زیست محیطی دانشجویان که سلامتی همه را در بر خواهد داشت ، مشارکت فعال داشته باشند.
علمی (1) ** 1201 **
تنظیم کننده: عبدالکریم جبارپور*انتشار: محتشمی پور



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید