خانه / دسته‌بندی نشده / ویزیت رایگان 150 بیمار در مناطق محروم شهر زنجان

ویزیت رایگان 150 بیمار در مناطق محروم شهر زنجان



علی محمدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این کادر درمانی با حضور در مسجد امام رضا (ع) منطقه نجف آباد زنجان که از مناطق محروم شهر بشمار می رود ، خدمات پزشکی، پرستاری، مامایی، مشاوره های روانشناسی ، تزریقات و خدمات دارویی خود را به مردم منطقه ارائه کردند.
به گفته این مسئول، در همین راستا 190 بیمار نیز خدمات پرستاری اعم از مشاوره های پرستاری ، تزریقات و کنترل قند خون خود را را بصورت رایگان دریافت کردند.
وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح همچنین 300 قلم دارو به ارزش 15 میلیون و دویست هزار ریال که هزینه آن از سوی آستان قدس رضوی تامین شده بود بین بیماران بصورت رایگان توزیع شد.
وی خاطر نشان کرد: اعضای تیم این اکیپ را 2 نپزشک عمومی ، یک پرستار ، یک مشاور روانشناسی ، 2نفر خدمات دارویی و یک نفر نیز تزریقات تشکیل می دهند.
این مسئول خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان این استان نسبت به ارائه خدمات مورد نیاز در مناطق محروم این استان اقدام می کنند.
وی اظهار کرد: بر این اساس اکیپ های قبلی به روستاها اعزام می شدند و خدمات رایگان به افراد مورد نیاز ارائه شد که این بار مناطق محروم شهر مورد توجه قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، پیش از این دهمین اکیپ خدمات درمانی رایگان بسیج جامعه پزشکی به روستای قبله بولاغی از توابع بخش قره پشتلو شهرستان زنجان اعزام و خدمات رایگان پزشکی ارایه کرده بودند.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: اسماعیل جهانبخش



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید