خانه / دسته‌بندی نشده / چهار پروژه دانشگاه خلیج فارس بوشهر به بهره برداری رسید

چهار پروژه دانشگاه خلیج فارس بوشهر به بهره برداری رسید



به گزارش ایرنا، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خلیج فارس بوشهر در این آئین گفت: مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه خلیج فارس بوشهر با یک هزار و 300 متر مربع ایجاد شده و در این عرصه 20 تیم نوآور فعالیت دارند که درصدد افزایش آن به 40 تیم هستیم.
شهریار عصفوری افزود:بودجه راه‌اندازی مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه خلیج فارس بوشهر 40 میلیارد ریال است.
وی آموزش و سرمایه گذاری را یکی از فعالیت‌های اصلی مراکز کارآفرینی دانست و گفت: مراکز نوآوری و کارآفرینی، طراحی و پیاده سازی زنجیره به هم پیوسته‌ای از ایده تا بازار را در دستور کار خود دارد.
عصفوری ادامه داد: آزمایشگاه مرکزی این دانشگاه نیز با برخورداری از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی جدید با 140 میلیارد ریال افتتاح شد.
وی عنوان کرد: این مجموعه قابلیت ارائه خدمات به تمامی متقاضیان از دانشگاه شامل دانشجو، هیات علمی، شرکت‌های تجاری، صنایع و دیگر حوزه‌ها را دارد.
عصفوری با اشاره به افتتاح پژوهشکده نفت و گاز گفت: این مرکز با زیربنای 100 متر مربع در دانشگاه خلیج فارس بوشهر ایجاد شده که به عنوان زیرساختی برای مرکز نوآوری و کارآفرینی محسوب می‌شود.
وی بدون اشاره به اعتبار صرف شده برای راه اندازی این مرکز یادآورشد: دانشگاه خلیج فارس حوزه نفت و گاز و انرژی را به عنوان دو حوزه راهبردی در سند توسعه خود هدف‌گذاری کرده است.
عصفوری ادامه داد: دانشگاه توسعه بیشتر ارتباط با صنعت نفت به ویژه در میادین محدوده استان بوشهر را در دستور کار خود قرار داده که با افتتاح پژوهشکده نفت و گاز این حرکت شتاب جدی تری به خود می‌گیرد.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: همچنین مرکز کارآفرینی اجتماعی دانشگاه خلیج فارس با هدف نقش آفرینی در رفع مشکلات اجتماعی ایجاد شده است.
عصفوری گفت: کارآفرینان اجتماعی نگرش‌های خلاقانه برای حل مسائل اجتماعی را جهت ایجاد ارزش اجتماعی به‌کار می ‌برند.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید