خانه / دسته‌بندی نشده / کاهش دما در گلستان تا پنجشنبه ادامه دارد / خزر مواج است

کاهش دما در گلستان تا پنجشنبه ادامه دارد / خزر مواج است



محمدرضا رحمن نیا عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: مطابق پیش بینی ها از شامگاه سه شنبه بارش باران در شهرهای گلستان و برف در ارتفاعات استان آغاز شده و همچنان هم ادامه دارد.
وی بیان کرد: بیشترین بارش ها در مناطق شرقی استان گزارش شده که امیدواریم در ادامه فصل زمستان و با فعالیت بیشتر سامانه ها بارشی، شاهد افزایش نزولات آسمانی باشیم.
معاون هواشناسی استان گلستان افزود: از شب گذشته تاکنون شهرستان مینودشت در شرق گلستان با 30 میلیمتر شاهد بیشترین بارش بوده است.
رحمن نیا اضافه کرد که با تداوم بارش ها در مناطق گوناگون استان آبگرفتگی برخی معابر شهری، مه غلیظ واختلال در تردد جاده‌ای به خصوص در مناطق کوهستانی دور از انتظار نیست.
وی به کشاورزان توصیه کرد: با توجه به سرما، بارندگی و کاهش محسوس دما در روزهای آینده، از کاربرد علف کش ها در مزارع گندم و کلزا پرهیز کنند.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان همچنین از ماهیگیران خواست با توجه به مواج بودن دریای خزر ، مه آلودگی، کاهش دید، وزش بادهایی با سرعت 55 تا 65 کیلومتر و رسیدن ارتفاع موج به حداکثر 3 متر در فراساحل، پیش بینی های لازم را انجام داده و از رفتن به دریا در این ایام خود داری کنند.
هوای گرگان مرکز استان گلستان هم اینک ابری و بارانی بوده و دما 10 درجه سانتیگراد و سرعت وزش باد 18 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید