خانه / دسته‌بندی نشده / گشایش نمایشگاه الکامپ در قزوین

گشایش نمایشگاه الکامپ در قزوین



به گزارش ایرنا ، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین این مراسم گفت: نمایشگاه الکامپ قزوین در فضایی به مساحت سه هزار و 600 متر مربع با حضور بیش از 32 مشارکت کننده آخرین دستاوردهای خود را به مدت چهار روز در معرض نمایش قرار می دهند.
هادی طاهرخانی افزود: در این نمایشگاه آخرین دستاوردها در زمینه سخت افزار، نرم افزار، مشاوره، آموزش، امنیت اطلاعات، اینترنت، اتوماسیون اداری، دوربین های مداربسته، تجارت الکترونیکی، رسانه های دیجیتال، محتوای الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی، بیمه الکترونیکی، تجهیزات مخابراتی و تلفن همراه ارائه شده است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه با مشارکت واحدهای تولید و عرضه کننده محصولات در حوزه های رایانه، الکترونیک، سخت افزار، نرم افزار و سرویس های اینترنتی برپا شده و تولیدکنندگان و نمایندگان معتبر و مطرح، محصولات خود را به نمایش گذاشته اند.
وی از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه را آشنایی آحاد جامعه با تکنولوژی های روز این صنایع، افزایش سطح آگاهی های اجتماعی، تقویت ارتباطات الکترونیکی و نقش موثر آن در نیازهای روزمره مردم اعلام کرد.
مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری قزوین در این مراسم گفت: نمایشگاههای کامپیوتر ظرفیت و جایگاه اصحاب فناوری اطلاعات در استان را نشان می دهد.
حامد فتوحی بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: یکی از هدف برگزاری این نمایشگاه نیز بهره مندی از ظرفیت موجود در این بخش است.
هشتمین نمایشگاه الکامپ (کامپیوتر و تجارت الکترونیک) از 22 آبان ماه سال جاری به مدت 4 روز در شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین دایر است
7389/6012 خبرنگار: نسرین رحیمی ** انتشار دهندهک علی حیدر شاه حسینی



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید