خانه / دسته‌بندی نشده / اخلاص درعمل ازعوامل پیروزی ملت ایران درسال 88 بود

اخلاص درعمل ازعوامل پیروزی ملت ایران درسال 88 بود



به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین شمس اله جلیلیان درآیین گرامیداشت 9 دی درمسجد امام خمینی (ره) بروجرد اظهارکرد: اتفاقات سال 88 خسارت های فراوانی به نظام وارد کرد وباعث توهین به مقدسات و نا امن کردن کشور شد.
وی با تاکید براینکه اتفاقات سال 88 با هدف براندازی نظام انجام شد، افزود: درجریان این اتفاقات آغتشاشگران ازسوی دشمنان نظام با هدف ضربه زدن به ملت ایران و انقلاب تحریک می شدند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: اتفاقات سال 88 با تمام خسارت هایی که داشت باعث شد انقلاب اسلامی ایران در در برابر توطئه های دشمنان بیمه شود.
حجت الاسلام والمسلمین جلیلیان اضافه کرد: کسانی که درروزعاشورای سال 88 به مقدسات اسلام توهین کردند چهره شان برای ملت آشکار شد.
وی ادامه داد: درطول تاریخ اسلام دنیا طلبی و جاه طلبی برخی خواص باعث شده در برابر ولایت و رهبری بایستند و این در تاریخ انقلاب نیز بارها تکرار شده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: دردوران اتفاقات سال 88 نقش افرادی که به انگلیس و آمریکا وصل بود مشخص شد و چهره بی بصیرت بسیاری از آنها آشکار شد.
حجت الاسلام والمسلمین جلیلیان بیان کرد: برای غلبه بر شرایط غبارآلود درایام اتفاقات باید سه ویژگی بصیرت، تقوا و دانایی در وجود انسان باشد.
وی با اشاره به اینکه با اتحاد حول محورولایت و توانمندی های درونی می توانیم به مشکلات پیروزشویم، گفت: دشمنان درعرصه نظامی قدرت مقابله با ملت ایران اسلامی را ندارد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهارکرد: انسان درشرایط بحرانی باید پشت سر رهبرحرکت کند تا بتواند حق را از باطل تشخیص دهد.
حجت الاسلام جلیلیان افزود: ملت ایران درحماسه 9 دی درصحنه دفاع از ولایت و ارزش های اسلامی ماندند و انقلاب را حفظ و توطئه دشمنان را خنثی کردند.
وی یادآورشد: درجریان اتفاقات سال 88 رهبرمعظم انقلاب با رهنمودهای خود ملت را آگاه کردند و حضور مردم در صحنه باعث پیروزی برتوطئه های دشمنان شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اضافه کرد: دشمنان به هربهانه ای دست به توطئه می زند و براین اساس همه باید در همه مراحل مراقب و هوشیارباشیم.
حجت الاسلام و المسلمین جلیلیان تاکید کرد: مسئولان باید خدمت صادقانه به ملت را سرلوحه کار خود قرار دهند زیرا تلاش برای تحقق این مهم رضایت ملت و خشم دشمنان را به همراه خواهد داشت.
راهپیمایی 9 دی 1388 در واکنش به تظاهرات هواداران جنبش سبز در تاسوعا و عاشورای همان سال با حضور گسترده مردم در سراسر کشور انجام گردید.
6052/7273/7190 خبرنگار:علیرضا سلیمانی روزبهانی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید