خانه / اخبار روز / ادامه ثبت‌نام متقاضیان دریافت بسته معیشتی/ واکنش هاشمی به نحوه خدمت دهی مترو در روز گذشته

ادامه ثبت‌نام متقاضیان دریافت بسته معیشتی/ واکنش هاشمی به نحوه خدمت دهی مترو در روز گذشته

به گزارش ایسنا، ‌تیتر برخی از مهم‌ترین اخبار تحریریه اجتماعی ایسنا در ادامه می‌آید که با کلیک روی آن‌ها می‌توانید به متن کامل خبر دسترسی داشته باشید:

ادامه ثبت‌نام متقاضیان دریافت بسته معیشتی تا ۷ روز دیگر+مراحل ثبت نام

سرپرستان خانواری که تاکنون برای دریافت یارانه اقدام و ثبت نام نکرده‌اند و متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند، برای پیگیری فرآیند برخورداری و ثبت درخواست در سایت hemayat.mcls.gov.ir تا ۲۴ دی ماه یعنی هفت روز دیگر فرصت دارند.

محسن هاشمی عنوان کرد

کاهش تعداد معاونت‌های شهرداری/اصلاح ساختار به معنای کم کردن نیرو نیست

رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه براساس پیشنهاد شهرداری تعداد معاونت‌ها از ۹ معاونت به عدد هفت می‌رسد که حرکت رو به جلویی است، عنوان کرد که اصلاح ساختار شهرداری صرفا به معنای کم کردن تعداد نیروی انسانی نیست.

ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا

صادق ضیاییان، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی بعد از ظهر فردا (۱۸ دی ماه) خبرداد.

در گفت‌وگو با ایسنا اعلام شد

افزایش هزینه‌های حوزه سلامت / پیشنهاد تعرفه‌ای نظام پزشکی برای ۹۹

دکتر محمد جهانگیری، معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی از ارائه پیشنهادات تعرفه‌ای این سازمان به شورای‌عالی بیمه خبر داد و گفت: در صورت عدم اصلاح تعرفه‌های پزشکی در سال آینده، با بحرانی جدی مواجه می‌شویم.

واکنش هاشمی به نحوه خدمت دهی مترو در روز گذشته

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران با اشاره به شلوغی مترو در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی با بیان اینکه نباید خدمات نیروهای مترو را زیر سوال ببریم در عین حال گفت: بر اساس پروتکل مترو در هنگام شلوغی سکوها باید جلوی هر «در» قطار یک نیرو گذاشته شود.

یک درمانگر اعتیاد:

جمع‌آوری معتادان متجاهر، طرح موفقی نیست

سعید صفاتیان، مدیرعامل موسسه دانش اعتیاد و روان‌شناسی ایرسا درباره طرح‌ «جمع‌آوری پاتوق معتادان متجاهر» می‌گوید: یکی از نقاط ضعف طرح جمع‌آوری معتادان خیابانی، این است که عموما پس از جمع آوری و درمان معتادان هیچ سازمان مردم نهادی از آنها حمایت نمی‌کند؛ اگر مسئولان به جای ساماندهی معتادان خیابانی و انتقال آنها به مکان‌های بسته، زمان و سرمایه موجود را در برنامه‌های کاهش آسیب صرف می‌کردند، به نظر اتفاقات موثرتری در حوزه مقابله با اعتیاد رخ می‌داد.

مالیات بر سیگار چقدر می‌تواند به خزانه دولت واریز کند؟

دکتر محمدرضا مسجدی، دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات ضمن درخواست از سازمان امور مالیاتی درباره اخذ مالیات ۷۵ درصدی از نرخ خرده فروشی دخانیات، گفت: متاسفانه سازمان امور مالیاتی بدون توجه به ارقام قابل توجهی که از این بخش می‌توان در شرایط اقتصادی کنونی به خزانه دولت واریز کرد، عبور می‌کند.

خطر “تلف شدن کامل” برخی گونه‌های حیوانی در آتش‌سوزی‌های استرالیا

کارشناسان حیات وحش و فعالان محیط زیستی نسبت به تبعات و خسارت‌های ادامه آتش‌سوزی‌های جنگلی در استرالیا و از بین رفتن کامل برخی از گونه‌های جانوری در نواحی سوخته در آتش هشدار دادند.

درخواست یک عضو شورای شهر تهران:

عملیات عمرانی در محدوده رود دره فرحزاد متوقف شود

آرش حسینی میلانی،رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران درخواست کرد عملیات عمرانی محدوده رود دره فرحزاد توسط شهرداری منطقه دو متوقف شود.

برخورد با ترویج کنندگان مصرف موادمخدر و توهم‌زا در شبکه‌های اجتماعی

سردار مسعود زاهدیان، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به فعالیت برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها در انتشار تصاویری از مصرف مواد مخدر و توهم‌زا گفت: مرکز رصد فضای مجازی در پلیس مبارزه با مواد مخدر فعال است و با چنین مواردی که بخواهد سبک‌های غلط زندگی و مصرف موادمخدر را ترویج کند، برخورد خواهد شد. 

رییس شورای شهر تهران :

رکورد مترو دیروز شکسته شد/ وحدت بزرگترین سلاح برای مقابله با دشمنان است

محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران با اشاره به حضور میلیونی مردم تهران در مراسم تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی گفت: در شرایط سخت آینده، این وحدت و همدلی بزرگترین نیاز و سرمایه و سلاحی است که برای مقابله با دشمنان کشور به آن نیاز داریم.

تایید فوت و مصدومیت تعدادی از شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع سپهبد سلیمانی

پیرحسین کولیوند، رییس اورژانس کشور خبر مصدومیت و فوت تعدادی از شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کرمان را تایید کرد.

به گزارش ایسنا، اخبار پربازدید اداره اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته به شرح زیر است:

ادامه ثبت‌نام متقاضیان دریافت بسته معیشتی تا ۷ روز دیگر+مراحل ثبت نام

افزایش شمار جانباختگان حادثه کرمان به ۴۰ نفر

وضعیت مصدومان مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی از زبان وزیر بهداشت

بررسی درخواست‌ متقاضیان بسته معیشتی / بسته‌های معوق پرداخت می‌شود

خطر “تلف شدن کامل” برخی گونه‌های حیوانی در آتش‌سوزی‌های استرالیا

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید