خانه / اخبار روز / از طلا، سکه و ارز چه خبر؟

از طلا، سکه و ارز چه خبر؟

به گزارش ایسنا، در زمان انتشار این گزارش  قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان (۴۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۶ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان (۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) است.

همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز)، ربع سکه ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز) و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۹۸۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز) به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۶۴۱ هزار و ۷۶۳ تومان (۴۷۶۳ تومان افزایش نسبت به دیروز) و ارزش هر اونس طلای جهانی نیز ۱۷۳۱.۱۸ دلار (۴۱.۱۸ دلار افزایش نسبت به دیروز) است.

آرامش در بازار ارز

اما بازار ارز کماکان آرام است و قیمت‌ها چند روزی است که تغییر نکرده است.

صرافی‌های مجاز بانک مرکزی که پس از تعطیلات نوروزی قیمت ارز را اعلام کردند، امروز (سه‌شنبه) قیمت دلار و یورو را نسبت به روز گذشته ثابت نگه داشتند.

بر این اساس، قیمت خرید هر دلار آمریکا در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان است.

همچنین این صرافی‌ها هر یورو را به قیمت ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان خریده و در مقابل با قیمت ۱۷ هزار تومان می‌فروشند.

قیمت خرید ارز در بانک‌ها نیز اندکی کمتر از قیمت خرید در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی است؛ هرچند که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، در حال حاضر تلاش می‌شود که کمترین مراجعه به شعب بانکی صورت گیرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید