خانه / دسته‌بندی نشده / استقبال شهروندان ماهشهری از فعالیت های زیست محیطی

استقبال شهروندان ماهشهری از فعالیت های زیست محیطی



ایرج سلیمانی ظهر پنجشنبه در حاشیه اجرای پاکسازی ساحل بندرمجیدیه ماهشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در شهرستان بندرماهشهر برنامه هایی در راستای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست با همکاری دستگاه های اجرایی از جمله فرمانداری، صنایع پتروشیمی، شهرداری و شورای اسلامی شهر در نظر گرفته شده است که به طور مدون در حال اجرا می باشد .
وی افزود: امروز نیز به دنبال فعالیت های زیست محیطی ، برنامه پاکسازی ساحل بندرمجیدیه اجرا شد که خوشبختانه با استقبال خوب شهروندان و علاقه مندان به مسائل محیط زیست همراه بود.
رئیس اداره محیط زیست شهرستان بندرماهشهر در ادامه به برنامه های زیست محیطی سال گذشته شهرستان اشاره کرد و گفت: پاکسازی خور غزاله، دریاچه نمک و دیگر خورها از برنامه های زیست محیطی این شهرستان در پارسال بود.
وی ادامه داد : پاکسازی شرکت های صنایع پتروشیمی و اجرای برنامه های آموزشی ‘طرح محیط یار’ در سراسر مدارس شهرستان تاثیر بسیاری در ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست در بین دانش آموزان و خانواده ها داشته است .
سلیمانی افزود: به روز رسانی اطلاعات زیست محیطی دانش آموزان و راه اندازی کمپین مردمی حفاظت از محیط زیست در بندر امام با عنوان ‘دوست داران محیط زیست’ و در بندرماهشهر با نام ‘همیاران محیط زیست’ از دیگر فعالیت های مهم شهرستان است که علاقه مندان بسیاری را در رابطه با مسائل زیست محیطی جذب کرد.
وی خاطرنشان کرد: گسترش فعالیت های زیست محیطی بیش از آن که نیازمند توجه مسوولان باشد، مستلزم توجه و اهمیت عموم مردم به این مسائل است چرا که همیشه اقدامات بزرگی که منفعت عمومی داشته توسط مردم انجام می شود.
سلیمانی اظهار کرد : از شهروندان تقاضا می شود با پیوستن به کمپین های زیست محیطی در سراسر شهرستان به یاری ما بیایند تا بتوانیم محیطی سالم تر برای زندگی خود مهیا کنیم.
7165/9858/6068
خبرنگار: آمنه محتشمی تنظیم : حمیدرضا ترابی فرد ** انتشار: محمدعلی فریدپناه



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید