خانه / دسته‌بندی نشده / افتتاح شاخه مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در دانشگاه صنعتی شریف

افتتاح شاخه مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در دانشگاه صنعتی شریف



به گزارش گروه علمی ایرنا ازمرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، با افتتاح این شاخه، امکان استفاده پژوهشگران این دانشگاه از تمامی مدارک و منابع علمی که بیش از چهارمیلیون و دویست هزار مدرک به صورت تمام متن به زبانهای فارسی، انگلیسی و عربی است فراهم شد.
از این پس این دانشگاه همچون شاخه های مرکز منطقه ای در سایر دانشگاهها، دسترسی وسیع و بدون محدودیت به متن کامل مقاله های فارسی، انگلیسی و عربی، مقاله های کنفرانس ها و روزنامه ها، طرح های تحقیقاتی، پایان نامه ها و غیره را خواهد داشت.
این منابع بیش از دو میلیون و سیصد هزار عنوان مقاله تمام متن انگلیسی، بیش از نهصد و سی هزار عنوان مقاله فارسی، صدو بیست هزار عنوان مقاله کنفرانس، سی و شش هزار طرح تحقیقاتی، پنجاه و هشت هزار مقاله روزنامه و غیره که روزانه چندهزار مدرک نیز به آنها اضافه می شود را شامل می شود.
علاوه بر این مدارک، مرکز منطقه ای به پایگاههای اطلاعاتی بزرگ دنیا به طرق مختلف از جمله اشتراک و سفارش به کارگزار دسترسی دارد و اساتید، دانشجویان و پژوهشگران این دانشگاه می توانند درخواست های خود را به مسئول این شاخه ارائه داده تا در کمترین زمان، متن کامل مدارک برای آنها ارسال شود.
همچنین این مرکز با کتابخانه های بزرگ دنیا تفاهم نامه همکاری دارد و مدارکی که پژوهشگران از هیچ طریقی نتوانند به آنها دسترسی پیدا کنند به این کتابخانه ها سفارش داده می شود و در اختیار محققان قرار می گیرد.
** 2038** 1440
** دریافت کننده : درنا محمدیان ** انتشار: گلشن



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید