خانه / دسته‌بندی نشده / افزایش 100 برابری تعداد شرکت های دانش بنیان فارس در دولت تدبیر و امید

افزایش 100 برابری تعداد شرکت های دانش بنیان فارس در دولت تدبیر و امید



هاله فولادفر، شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: علاوه بر این حدود 200 شرکت هم در نوبت تایید در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار دارند.
وی ضمن تاکید بر لزوم حمایت دستگاه های اجرایی استان از طرح و پروژه های دانش بنیان ادامه داد: از آنجا که توسعه پروژه های دانش بنیان یکی از عوامل اصلی توسعه اقتصادی استان است، بسته فرصت های سرمایه گذاری در طرح های دانش بنیان فارس تهیه می شود و مورد حمایت قرار خواهد گرفت.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری فارس اظهارکرد: این دفتر نگاه ویژه ای به توسعه پروژه های دانش بنیان در استان دارد و تحقق این هدف را با جدیت دنبال می کند.
فولادفر گفت: برای تقویت شرکت های دانش بنیان، تمام پروژه های دانش بنیان که دارای توجیه فنی و اقتصادی هستند از سوی استانداری فارس مورد حمایت قرار خواهند گرفت.
وی افزود:برهمین اساس، به آن دسته از مدیران طرح های دانش بنیان که برای اجرای طرح های خود به تسهیلات نیاز داشته باشند، در قالب بسته های حمایتی تسهیلات اشتغال پرداخت خواهد شد.
او بیان کرد:چنانچه تقاضای مدیران این شرکت ها بیش از سقف تسهیلات در نظر گرفته شده باشد می توانند با ارائه فرمت مصوب سازمان سرمایه گذاری و کمک های فنی و اقتصادی ایران، از 2 روش جذب سرمایه گذار و تامین مالی از منابع خارجی سرمایه مورد نیاز برای اجرای پروژه خود را تامین کنند.
شرکت های دانش بنیان،موسسه های خصوصی یا تعاونی هستند که به منظور افزایش علم و ثروت، توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی در جهت گسترش اختراع و نوآوری و در نهایت تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه (شامل طراحی و تولید کالا و خدمات) در حوزه فناوری های برتر و با ارزش افزوده فراوان تشکیل می شود.
مصاحبه کننده: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
6122 /1876



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید