خانه / اخبار روز / اولویت اصلی ما واکسیناسیون دانشجویان است

اولویت اصلی ما واکسیناسیون دانشجویان است

حمیدرضا طاهری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص واکسیناسیون کارکنان دانشگاه‌ها، اظهار کرد: با همکاری بسیار خوبی که با معاونت دانشگاه علوم پزشکی مشهد داشتیم واکسیناسیون اعضاء هیات علمی دانشگاه فردوسی به اتمام رسید. 

وی افزود: درحال حاضر مشغول واکسیناسیون کارکنان دانشگاه‌ها هستیم. علاوه بر دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه خیام، دانشگاه سجاد، دانشگاه تربت جام، دانشگاه قوچان، دانشگاه‌های غیرانتفاعی و کارکنان جهاد دانشگاهی را که معاونت وزارت بهداشت به ما اعلام کردند را واکسینه کردیم.

طاهری تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته امیدواریم واکسیناسیون دانشجویان را آغاز کنیم. واکسیناسیون دانشجویان خصوصا دانشجویان خوابگاهی ضروری است. همچنین واکسیناسیون دانشجویان دانشکده دامپزشکی که درگیر کلینیک‌های درمانی هستند نیز برای ما دارای اهمیت است. امیدواریم مسئولین وزارت بهداشت واکسیناسیون این دانشجویان را در اولویت کار خود قرار دهند.

معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد بیان کرد: دانشجویان مقاطع تحصیلی دکتری درحال حاضر در دانشگاه مستقر هستند. این دانشجویان در خوابگاه‌ها و محیط‌های پر خطر در رفت‌وآمد هستند که بایستی در اولویت واکسیناسیون قرار بگیرند. اولویت اصلی ما واکسیناسیون دانشجویان است. در صورتی که واکسیناسیون دانشجویان به اتمام برسد به احتمال قوی دانشگاه حضوری خواهد شد. دانشگاه‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا به هر میزان که ممکن است تحصیل دانشجویان را حضوری کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید