خانه / دسته‌بندی نشده / برگزاری جشنواره شب های موسیقی تبریز با شرکت 10 گروه

برگزاری جشنواره شب های موسیقی تبریز با شرکت 10 گروه



به گزارش ایرنا، شاهرخ پناهی‌فرد شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در مجتمع 29 بهمن تبریز افزود: این گروه ها در قالب موسیقی پاپ آذربایجانی، سنتی ایرانی، عاشیقی، سنتی و آذربایجانی در تالار کمال الدین بهزاد خانه هنر تبریز برنامه اجرا می کنند.
وی اظهار کرد: این جشنواره با رویکرد برگزاری کنسرت های حمایتی برای حمایت از هنرمندان این شهر به مدت 10 روز برگزار می شود.
رئیس انجمن موسیقی آذربایجان شرقی یادآوری کرد: این جشنواره به منظور آشنایی بیشتر مردم و علاقه مندان با فرهنگ های خود و موسیقی محلی برگزار می شود و گروه های شرکت کننده یک سانس برنامه اجرا می کنند.
پناهی فرد با تاکید بر حمایت دولت از انجمن های فرهنگی و هنری یادآوری کرد: این انجمن مکان ثابتی در اختیار ندارد و وجود مکان ثابت برای این انجمن موجب خودکفایی و درآمدزایی آن می شود.
وی با بیان اینکه وظیفه این انجمن حمایت از جامعه هنری موسیقی است، گفت: این انجمن اردیبهشت امسال سومین جشنواره عاشیقلار را برگزار کرد و نخستین جشنواره دفاع، مقاومت و حماسه را برگزار می کند.
عضو هیات مدیره انجمن موسیقی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با بیان اینکه موسیقی از جاذبه های گردشگری تبریز 2018 است، گفت: در این رویداد می توان با اجرای برنامه های مختلف موسیقی زمینه آشنایی گردشگران داخلی و خارجی با موسیقی سنتی استان را فراهم کرد.
غلامرضا میرزازاده افزود: کاهش قیمت بلیط و ایجاد امکان برای استفاده علاقه مندان از کنسرت های موسیقی از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره شب های موسیقی تبریز است.
جشنواره شب های موسیقی آذربایجان با همکاری انجمن موسیقی آذربایجان شرقی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از 14 دی تا 6 بهمن در خانه هنر تبریز برگزار می شود.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده:رستگار
8023/6183



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید