خانه / دسته‌بندی نشده / برگزاری رویداد بین المللی کلیماتون 2017 توسط شهرداری تهران

برگزاری رویداد بین المللی کلیماتون 2017 توسط شهرداری تهران



به گزارش ایرنا از روابط عمومی مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، رویداد بین المللی کلیماتون با محور تهران، شهر پایدار و سازگار با محیط زیست با حمایت مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار و همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران برگزار شد.
محورهای این همایش شامل آلودگی آب، کاهش سطح آبهای زیر مینی، استفاده بهینه از زمین، بازیافت زباله های شهری است که به مدت دور روز از تاریخ 5 تا 6 آبان ماه همزمان در سراسر دنیا برگزار شد.
لازم به ذکر است اعضای شرکت کننده در رویداد فوق شامل دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی، دانش آموزان مدارس تیزهوشان خرد و فرزانگان منطقه 1 و 18، کارشناسان محیط زیست و اساتید دانشگاه بوده که در 6 تیم به ایده پردازی پرداخته و در نهایت در روز آخر به بهترین ایده فرصت شش ماهه در مرکز رشد منطقه 6 شهرداری تهران جهت اجرای ایده منتخب ارائه می شود.
گفتنی است رویداد کلیماتون از برجسته‌ترین فعالیت‌های بین‌المللی در سه حوزه آموزش، کارآفرینی و نوآوری با تاکید بر تغییرات اقلیمی است که امسال برای اولین بار در ایران برگزار شد.
* برای اطلاع از اخبار تنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تنظیم: فرانک عابدنژاد**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/1735//1348



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید