خانه / دسته‌بندی نشده / برگزاری 213 کارگاه آموزشی در هفته پژوهش البرز

برگزاری 213 کارگاه آموزشی در هفته پژوهش البرز



به گزارش ایرنا، مهارت ورزی ، خلاقیت ، راه اندازی کسب و کار دانش بنیان ، مزایای قانونی مراکز رشد و پارک های علم و فناوری ، دوره آموزشی تولید حیوانات تراریخته به روش شبیه سازی ، آشنایی با بانک سلول های بنیادی خون بند ناف، تجاری سازی در حوزه زیست فناوری ها( فرصت ها ، چالش ها و تفاوت ها) ، اکو سیستم فناوری ،دوره اصول وفنون مذاکره ، چرا و چگونه دانش بنیان شویم از جمله محورهای موضوعی این کارگاه های آموزشی است .
کارگاه های آموزشی کمک های اولیه، بتن خود متراکم ، بسته بندی با استفاده از فیلم های خوراکی فعال ،مقابله با آتش ، شناخت و بهره برداری از گیاهان دارویی ، مهارت های زندگی ، نقش و جایگاه مددکار اجتماعی در حوادث غیرمترقبه از دیگر کارگاه های آموزشی برگزارشده درنمایشگاه پژوهش استان البرز به شمارمی رود که از سوی دستگاه های اجرایی امداد و نجات و شرکت های تولیدی به اجرا گذاشته شده است.
رئیس پارک علم و فناوری استان البرز روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: بخش دانش آموزی نمایشگاه پژوهش نیز با 16 کارگاه از مجموع 213 کارگاه آموزشی در موضوعات شناسایی مواد ،نجوم ، زیست شناسی پزشکی ، زیست فناوری ، لیزر واپتیک ، الکترونیک و خلاقیت ریاضی از جمله بخش های پژوهشی نمایشگاه است که در دومین روز هفته پژوهش با استقبال چشمگیر دانش آموزان همراه بوده است.
عطاء الله ربانی افزود: گفت وگو دانش آموزان با پژوهشگران غرفه های مختلف پارک علم و فناوری ،دانشگاه پیام نور، شرکت های تولیدی و مخترعان و متولیان مراکز آموزش علمی – کاربردی برای ایده پردازی بیشتر از دیگر محورهای آموزشی و پژوهشی این نمایشگاه است.
وی خاطرنشان کرد:همچنین کشت وپاساژسلول، ژن درمانی ژنتیک، شبیه سازی و کار با حیوانات آزمایشگاهی از دیگر کارگاه های آموزشی این نمایشگاه است که توسط دانش آموزان به اجرا درمی آید.
8029 / 6155خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده: محمد عزیزپور



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید