خانه / دسته‌بندی نشده / بهره مندی یک هزار و 500 شهروند ایلامی از آموزش های پیشگیری از ایدز

بهره مندی یک هزار و 500 شهروند ایلامی از آموزش های پیشگیری از ایدز



دکتر علیرضا شریفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برگزاری جلسات آموزشی در مدارس و گروه های هدف بهداشتی توسط مراکز خدمات جامع سلامت،حضور در برنامه های رادیویی اختصاص داده شده به هفته اطلاع رسانی ایدز و ارائه آموزش های لازم و پرسش و پاسخ با شنوندگان، برگزاری جلسات آموزشی برای ورزشکاران رشته های مختلف و اعلام حمایت از کمپین مبارزه با ایدز از دیگر اقدامات ارائه شده توسط این مرکز است.
وی با بیان اینکه برگزاری جلسات آموزشی در مدارس مروج سلامت شهر ایلام نیز در دستور کار این مرکز قرار داشت، افزود: برگزاری جلسات برون بخشی آموزشی برای رابطین ادارات شهرستانی، پرسنل و طلاب حوزه علمیه خواهران ایلام و کارکنان تعدادی از کارخانه های ایلام نیز صورت گرفته است.
دکتر شریفی یادآور شد: بازدید مشترک از زایشگاه مجری طرح PMTCT ( زایشگاه بیمارستان آیت اله طالقانی ایلام )، بازدید مشترک با سازمان بهزیستی از کمپ های ترک اعتیاد سطح شهر ایلام، برگزاری جلسات آموزشی برای اصناف مختلف بخصوص آرایشگران و هیات امنای بهداشت مراکز خدمات جامع سلامت روستایی با حضور دهیاران، اعضای شورا و معتمدین محل نیز از برنامه های ارائه شده این مرکز است.
وی با بیان اینکه سلامتی حق همگان است، تاکید کرد: با اطلاع رسانی، پیشگیری، تشخیص زود هنگام، درمان و حمایت از مبتلایان به اچ ای وی میتوان از شیوع این بیماری جلوگیری کرد.
دکتر شریفی گفت: توزیع 15 هزار تراکت، پمفلت و پوستر و نصب 35 بنر برای اطلاع رسانی شهروندان در خصوص بیماری ایدز نیز در سطح شهر ایلام صورت گرفته است.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7180/6119



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید