خانه / اخبار روز / بگذارید دیگران هم خرید کنند!

بگذارید دیگران هم خرید کنند!

به گزارش ایسنا، کنسرسیوم بی آر سی که نماینده گروه‌های سوپرمارکت شامل تسکو، سنزبری، آسدا و موریسونز است، اعلام کرد: این فروشگاه‌ها به اتفاق از مشتریان‌شان می خواهند در نحوه خرید کردن تجدیدنظر کنند.

نامه این سوپرمارکت‌ها به خریداران به صورت تبلیغات در روزنامه‌های یکشنبه و دوشنبه انگلیس منتشر خواهد شد.

هلن دیکینسون – مدیرعامل کنسرسیوم آر بی سی – در نامه‌ای نوشت: ما نگرانی شما را درک می کنیم اما خرید بیش از نیاز به معنای آن است که برای دیگران چیزی باقی نمی ماند. اگر همه با همدیگر همکاری کنیم، مواد کافی برای همه وجود خواهد داشت.

شبکه‌های اجتماعی هفته گذشته پر از تصاویر قفسه‌های خالی در سوپرمارکت‌های بزرگ انگلیس بودند و مصرف‌کنندگان قفسه کالاهایی مانند پاستای خشک، دستمال کاغذی و مواد غذایی کنسروی را جارو کرده بودند.

خرید در سوپرمارکت‌های انگلیس به حدی زیاد است که به گفته برخی از مدیران فروشگاه‌ها، تنها با زمان تعطیلات کریسمس قابل مقایسه است.

شواهد نشان می‌دهد میزان خرید از پنج شنبه گذشته که بوریس جانسون – نخست وزیر انگلیس – اعلام کرد کسانی که حتی عوارض اندک ابتلا به ویروس کرونا را نشان می‌دهند حداقل به مدت هفت روز خود را قرنطینه کنند، افزایش پیدا کرد.

طبق اعلام مقامات بهداشتی، تا روز شنبه ۲۱ نفر در انگلیس بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.

دیکینسون در نامه‌ای به مشتریان اعلام کرد: فروشنده‌های مواد غذایی با دولت و تامین‌کنندگان همکاری نزدیکی دارند تا مواد غذایی را به سرعت به دست مصرف‌کنندگان برسانند. همچنین فروشندگانی که خدمات تحویل آنلاین و سفارش اینترنتی دارند با ظرفیت کامل فعالیت دارند.

بر اساس گزارش رویترز، جان آلن، مدیر تسکو پنج شنبه گذشته اظهار کرده بود این فروشگاه که در بازار مواد غذایی انگلیس ۲۷.۲ درصد سهم دارد، بعید است در کوتاه مدت با کمبود برخی کالاهای خاص روبرو شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید