خانه / اخبار روز / تجلیل از ۳۰۰ ایثارگر با سخنرانی ویدئو کنفرانس رهبر انقلاب

تجلیل از ۳۰۰ ایثارگر با سخنرانی ویدئو کنفرانس رهبر انقلاب

حمزه محقق زاده روز یکشنبه ۳۰ شهریورماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار شده بود اظهار کرد: دشمنان اسلام در طی این ۴۰ سال برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

وی بیان کرد: با وجود همه توطئه‌های دشمن، نظام جمهوری اسلامی روز به روز بر تعالی و پیشرفت آن افزوده شد و سربلندتر از همیشه مقابل استکبار ایستاده است.

محقق‌زاده به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دهدشت پرداخت و از غبارروبی قبور مطهر شهدا، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در چهار بخش شهرستان، دیدار و سرکشی از ۳۰ خانواده شهید و نشست‌های بصیرتی سیاسی به عنوان بخشی از این برنامه‌ها نام برد.

وی برگزاری اردوهای جهادی به مناطق محروم، اجرای مسابقات در فضای مجازی و اهدای ۲۸۰ بسته حمایتی به دانش‌آموزان را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

محقق‌زاده با بیان اینکه امسال به دلیل کروناویروس، رژه نیروهای مسلح برگزار نمی‌شود، گفت: فردا عصر ۳۱ شهریور با همکاری ادارات رزمایش اقتدار در قالب رژه خودرویی از میدان شهید ضیایی تا گلزار شهدا به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی همچنین از برگزاری مراسم بزرگداشت و تجلیل از ۳۰۰ ایثارگر شهرستان بصورت ویدئو کنفرانس سخنرانی رهبر معظم انقلاب خبر داد و بیان کرد: این آیین فردا ساعت ۸ صبح در مصلای امام خمینی(ره) آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید