خانه / دسته‌بندی نشده / تحصیل 100 دانشجوی تحت پوشش ستاد شاهد در دانشگاه آزاد اسلامی پیرانشهر

تحصیل 100 دانشجوی تحت پوشش ستاد شاهد در دانشگاه آزاد اسلامی پیرانشهر



به گزارش ایرنا محمد سلطانی صبح امروز در جلسه ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی پیرانشهر، اظهار کرد: سابقه نشان داده در دستگاه هایی که کارکنانی از خانواده های شهدا و ایثارگران در آن مشغول فعالیت هستند، میزان رضایت مندی ارباب الرجوع بالا است و فساد کمتری رخ می دهد؛ در همین راستا یکی از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی تلاش برای تربیت نیروهای متخصص از خانواده های این عزیزان است.
وی افزود: هدف ما خدمت بی منت به دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل است که بدون شک برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
وی در ادامه با اشاره به حئادث اخیر رخ داده در کشور، گفت: دسیسه های دشمنان ایران اسلامی از همان روزهای اوایل پیروزی انقلاب و همزمان با روی کار آمدن حکومت جمهوری اسلامی ایران شروع شد و تاکنون به بهانه‌های مختلفی همچنان ادامه دارد، اما هر بار از سوی ملت غیور، فداکار و ولایتمدار ایران محکوم به شکست بوده است.
سلطانی نقطه قوت جمهوری اسلامی را مردمی بودن آن عنوان کرد.
همچنین در ادامه این جلسه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پیرانشهر، گفت: این اداره همچون سنوات گذشته و بر حسب وظیفه ذاتی و اداری خود تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات ناشی از مسایل آموزشی، شغلی و تحصیلی دانشجویان به کار می بندد.
عبدالله سلیمانی، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در پیرانشهر یک نعمت و غنیمت بزرگی است که فرصت ادامه تحصیل خانواده ها شهدا و ایثارگران را بدون دغدغه فراهم آورده است.
وی همچنین بر ضرورت تعامل و همکاری هرچه بیشتر ستاد شاهد و ایثارگر با دانشگاه آزاد اسلامی برای خدمات رسانی هرچه بهتر تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، در این جلسه آخرین آئین نامه‌ها و بخشنامه‌های ابلاغ شده از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی درباره خدمات و تسهیلات آموزشی به دانشجویان مورد بررسی قرار گرفت.
3214/3072
**خبرنگار: شاهین سپهراد **انتشار دهنده: علیرضا فولادی



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید