خانه / اخبار روز / تعطیلی کل استان در اختیار ستاد استانی کرونا نیست

تعطیلی کل استان در اختیار ستاد استانی کرونا نیست

به گزارش ایسنا، «محمد نوذری» با اشاره به برخی نقد و نظرها در خصوص عدم تعطیلی کامل در پی تشدید کرونا، گفت: اول اینکه هر تصمیمی در ستاد استانی کرونا باید با هماهنگی و مجوز ستاد ملی باشد و دوم اینکه امروز تقریبا همه چیز را تعطیل کرده‌ایم اما مردم هم در جهت حفظ سلامت خود برخی برنامه‌ها را مانند حضور در اجتماعات و مراسمات شادی و عزا تعطیل کنند.

وی گفت: اما تعطیلی کل استان در اختیار ستاد استانی کرونا نیست و در ارتباط با اجرای هر محدودیتی در استان نیاز به مجوز آن از طرف ستاد ملی کرونا است.

نوذری بهبود وضعیت کرونا در استان را منوط به همکاری مردم با تصمیمات ستاد کرونا دانست و گفت: ما در ستاد کرونا هر کاری که لازم بوده انجام داده‌ایم، اما این کفایت نمی‌کند چرا که حاصل این جلسات و تصمیمات باید در بطن جامعه اجرا شود و در اینجا رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم بسیار مهم و حیاتی است.

وی در ادامه با اشاره به این مهم که امروز در این شرایط سخت و خطرناک کرونایی رعایت پروتکل‌های بهداشتی مهم‌ترین امر به معروف در جامعه است، گفت: البته مردم باید در راستای حفظ جان خود پیش قدم شوند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را بطور جدی در دستور کار قرار دهند. 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در ادامه به اعمال محدودیت‌های خارج از تصمیمات ستاد ملی در برخی استان‌ها اشاره کرد و گفت: این تصمیمات بدون هماهنگی با ستاد ملی انجام شده بود که با تذکر و لغو از طرف ستاد ملی مواجه گردید و هم اکنون نیز در تمام کشور همه استان‌ها تابع نظر و تصمیمات ستاد ملی کرونا هستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید