خانه / دسته‌بندی نشده / تنبیه کودکان خطر ابتلا به مشکلات سلامت روانی را افزایش می دهد

تنبیه کودکان خطر ابتلا به مشکلات سلامت روانی را افزایش می دهد



به گزارش روز جمعه گروه علمی ایرنا از خبرگزاری یونایتدپرس، این مطالعه همچنین نشان داد، افرادی که در کودکی تنبیه شده بودند بسته به شدت تنبیه بدنی و یا سوء استفاده احساسی، بیشتر احتمال داشت که در بزرگسالی به مصرف مواد مخدر روی آورند و یا مرتکب خودکشی شوند.
نتایج این مطالعه که توسط محققان دانشگاه میشیگان در آمریکا انجام و در مجله Child Abuse & Neglect منتشر شده بر اساس نظر سنجی از بیش از هشت هزار و 300 بزرگسال در کالیفرنیا بدست آمده است.
در مجموع 55 درصد این افراد اظهار داشتند که در کودکی دست کم چند بار در سال تنبیه می شدند.
همچنین این افراد 37 درصد بیشتر از بزرگسالانی که در کودکی هرگز تنبیه نشده اند از تلاش هایی برای ارتکاب به خودکشی خبر دادند. بعلاوه احتمال مصرف مواد مخدر و احتمال مصرف شدید تا متوسط نوشابه های الکلی در این افراد به ترتیب یک سوم و 23 درصد بیشتر از بزرگسالانی بود که در کودکی هرگز تنبیه نشده بودند.
این مطالعه همچنین نشان داد، بزرگسالانی که در کودکی تحت سوء استفاده های بدنی و احساسی قرار گرفته بودند بیشتر احتمال داشت که به مشکلات سلامت روانی مبتلا شوند.
آکادمی اطفال کودکان، مدت هاست که بنا به دلایلی علیه تنبیه کردن کودکان هشدار داده است؛ از جمله این دلایل این است که تنبیه کردن مکرر کودکان می تواند به آنها یاد دهد که پرخاشگری روشی برای حل درگیری هاست و می تواند موجب بدتر شدن هرگونه مسائل رفتاری شود.
علمی ** 2038 ** مترجم: درنا محمدیان * انتشار: امید غیاثوند

برای اطلاع از اخبار متنوع علمی و فناوری، با کانال علمی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
irnaelm@
ttps://telegram.me



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید