خانه / دسته‌بندی نشده / ثبت نام توسعه دهندگان نرم افزارهای تلفن همراه/ سفر معاون وزیربه گلستان

ثبت نام توسعه دهندگان نرم افزارهای تلفن همراه/ سفر معاون وزیربه گلستان



براساس اعلام روز سه شنبه این اداره کل به ایرنا، حسین مومنی اظهار کرد که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید محتوای بومی از توسعه دهندگان حقیقی و حقوقی نرم افزار های کاربردی ایمن و محتوای چند رسانه ای برای تلفن همراه بویژه با قابلیت بهره‌برداری در بستر شبکه ملی اطلاعات حمایت می نماید.
وی در این پیوند گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نشانی http://www.ees.ict.gov.ir/web/loan و دریافت فایل طرح کسب ‌و کار و مطالعه دستورالعمل مربوطه نسبت به ثبت‌نام و اخذ کد پیگیری اقدام کنند.
به گزارش ایرنا از جمعیت یک میلیون و869 هزار نفری گلستان، یک میلیون و 400 هزار مشترک همراه اول هستند و یک میلیون و 200 هزار نفر هم مشترک ایرانسل در استان وجود دارد که این آمارها در مجموع نشان می دهد هر گلستانی بیش از یک عدد سیم کارت در حال استفاده دارد.
***
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان همچنین از سفر مهندس جهانگرد معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران به گلستان خبر داد.
دکتر مومنی گفت: شرکت در نشست کارگروه توسعه دولت الکترونیکی استان، تبادل تفاهم نامه مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپا و حضور در همایش نماز و فضای مجازی از برنامه های سفر معاون وزیر در گلستان خواهد بود.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید