خانه / اخبار روز / جنگ "کاپو" در تورین بین ایموبیله و رونالدو

جنگ "کاپو" در تورین بین ایموبیله و رونالدو

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، سری آ واپسین لیگ بزرگ اروپایی خواهد بود که به پایان می رسد. 

بحران کرونا خیلی روی ایتالیا تاثیر گذاشت و به همین خاطر دیرتر از لیگ های دیگر رقابت هایش را از سر گرفت. در حالی که پنج هفته به پایان باقی مانده است هنوز قهرمان مشخص نیست. البته یوونتوس با ۷۷ امتیاز صدرنشین است و پنج امتیاز بیشتر از اینتر، تیم دوم جدول دارد. 

از طرفی لاتزیو ۶۹ امتیازی اگر بتواند بامداد فردا (سه شنبه) یوونتوس را شکست دهد نیز در فاصله پنج امتیازی بانوی پیر قرار می گیرد. با این حال این موضوع تنها دلیل اهمیت دیدار تورین نخواهد بود. چیرو ایموبیله و کریستیانو رونالدو برای کسب کاپوکانونیره (جایزه بهترین گلزن سری آ) رقابت نزدیکی با هم دارند. 

تنها در پنج لیگ برتر اروپایی روبرت لواندوفسکی بالاتر از این دو بازیکن قرار دارد. رونالدو و ایموبیله روی فرم ترین مهاجم های ایتالیا محسوب می شوند. 

مهاجم لاتزیو با ۲۹ گل در صدر جدول قرار دارد و رونالدو با ۲۸ گل در جایگاه دوم دیده می شود. روملو لوکاکو با ۲۱ گل فاصله زیادی با آن ها دارد.

در مقایسه با لیگ برتر که دو هفته باقی مانده است جیمی واردی با ۲۳ گل در صدر برترین گلزنان قرار دارد. در لالیگا لیونل مسی با ۲۵ گل جایزه پیچیچی را به خود اختصاص داد.

ایموبیله مدتی است که از سطح خود فاصله گرفته است و در چهار بازی پیاپی است که گلزنی نمی کند. آخرین گلش به دیدار برابر فیورنتینا برمی گردد که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این در حالی است که رونالدو در شش بازی اخیر شش گل را وارد دروازه حریفان کرده است. بامداد فردا رقابت جذابی در ورزشگاه تورین دیده خواهد شد. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید