خانه / اخبار روز / حمایت دانشگاه آزاد از طرح‌های ملی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا

حمایت دانشگاه آزاد از طرح‌های ملی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا

به گزارش ایسنا، سومین جلسه کمیته ارزیابی طرح‌های فناورانه جلوگیری از کرونا به صورت ویدئو کنفرانس جهت جمع‌بندی طرح‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان عصر روز گذشته به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه که دکتر پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و مهندس سیدمحمدجواد صدری مهر سرپرست اداره کل امور پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند، سه طرح از طرح‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد در هفته جاری پس از رفع نواقص طرح‌ها، مورد حمایت مادی و معنوی پارک علم و فناوری قرار گرفته و برای ارائه به جامعه تولید انبوه شوند.

دکتر طهرانچی در این جلسه با تأکید بر ضرورت اهتمام دانشگاهیان برای استفاده از فناوری در جهت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، از آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی در حمایت کامل از طرح‌های ملی جلوگیری از شیوع این ویروس خبر داد.

گفتنی است کمیته ارزیابی طرح‌های فناورانه جلوگیری از کرونا از ۲۰ اسفندماه جاری به صورت روزانه جهت بررسی طرح‌های فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شده و تا ریشه‌کنی کامل ویروس کرونا از منطقه ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مسعود پارسانیا، دکتر هدی جهاندار، دکتر هاشمیان، دکتر منصور بیات، دکتر مهدی رجبی، دکتر رامین اصغریان، دکتر حمید مهدی و دکتر آزاده کاظمی از اعضای کمیته ارزیابی هستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید