خانه / دسته‌بندی نشده / دانشمند ترکیه ای به جمع خیرین و واقفین جایزه مصطفی(ص) پیوست

دانشمند ترکیه ای به جمع خیرین و واقفین جایزه مصطفی(ص) پیوست



به گزارش ایرنا از ستاد ارتباطات و اطلاع‌رسانی جایزه مصطفی(ص)؛ گلنبه، پروفسور ترکیه ‌ای و برگزیده جایزه مصطفی (ص) 2017، با اعطای مبلغی به صندوق سرمایه‌ گذاری و موقوفات جایزه مصطفی (ص) به جامعه خادم المصطفی(ص) پیوست.
پروفسور گلنبه عضو آکادمی علوم ترکیه (Bilim Academy) و عضو هیات علمی کالج سلطنتی لندن در رشته کامپیوتر و مخابرات است و در سال 2013 مدال گینس بو را به عنوان بهترین نوآور دریافت کرد.
وی که دریافت‌کننده جایزه مصطفی(ص) در حوزه علم و فناوری اطلاعات است، توانسته است با استفاده از سیستم‌های عصبی و با روش داینامیک، صف بندی و ترتیب و توالی اطلاعات، زمان انتقال را حفظ کرده و ظرفیت سیستم‌ها را بالا ببرد؛ به طوری که با استفاده از این روش تمام اطلاعات با حفظ ترتیب و توالی منتقل شده و در صورت تکمیل ظرفیت هیچ پیامی با مشکل در انتقال ‌مواجه نخواهد شد بلکه توالی آن مدیریت می‌شود.
صندوق سرمایه گذاری و موقوفات جایزه مصطفی(ص) قصد دارد با شعار هر مسلمان یک سهم در توسعه علم و فناوری در جهان اسلام و با جذب حمایت های مادی و معنوی واقفان و خیران، در جهت توسعه علم و فناوری در جهان اسلام گام هایی موثر بردارد که تا به حال بیش از 370 نفر از شخصیت های حقیقی و حقوقی از 22 کشور جهان به جمع واقفین جایزه مصطفی(ص) پیوسته اند.
علمی (1) ** 1201 **
تنظیم کننده: عبدالکریم جبارپور*انتشار: محتشمی پور



انتهای پیام /*










دیدگاهتان را بنویسید