خانه / اخبار روز / راه های روستایی جنوب کرمان دچار خسارت شدند/ رانندگان احتیاط کنند

راه های روستایی جنوب کرمان دچار خسارت شدند/ رانندگان احتیاط کنند

“مسعود جمیلی”شامگاه ۲۶ تیرماه اظهار کرد: بارش شدید باران سبب تخریب راه های روستایی در شهرستانهای جیرفت، عنبرآباد، قلعه گنج و فاریاب شد.

وی افزود: تخریب آبنماها، آب بردگی محورهای روستایی و شن زدگی دهانه پل ها به جهت شدت سیلاب از جمله خسارت های سیلاب در این شهرستان ها و به راه های روستایی است.

جمیلی با بیان اینکه در حال حاضر آماری از میزان خسارت به راه های جنوب کرمان در دست نیست که به محض فرو کش کردن سیلاب و اعزام گشت های راهداری میزان خسارت ها اعلام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به ادامه روند ناپایداری ها تا روز دوشنبه هفته جاری گفت: با توجه به حجم سیلاب جاری شده تا ساعاتی دیگر از بالا دست، مردم و رانندگان در گذر از آبنماها، راه های روستایی در حاشیه رودخانه ها جوانب احتیاط را رعایت و از سفرهای غیر ضرور و تردد در جاده ها جدا خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون همه راههای اصلی و شریانی جنوب کرمان باز و تردد در راهها جریان دارد، گفت: راهداران در راهدارخانه ها و گشت های سیار راهداری آماده باش هستند و کارشناسان مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل این اداره کل به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مردم و رانندگان از وضعیت راهها با شماره تماس ۱۴۱ هستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید